Giannelli Conti
Giannelli Conti
Ik lees overal dat de Conti met lage toeren totaal niet doortrekt. Is dit echt zo extreem of is het gewoon hetzelfde gevoel van versnellen als met de standaard uitlaat (ontgrenst)?
- garfield
- Pro tuner
- Berichten: 967
- Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 16:10
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Re: Giannelli Conti
Nee, je hebt echt totaal geen vermogen onder de 9000 toeren.
Dan begint de uitlaat te werken en schiet je vooruit..
Dus,ja gaat erg hard,maar je moet gewoon altijd veel toeren maken.
P.s. ik heb nog een gloednieuwe liggen (staat ook in Aanbod)
Dan begint de uitlaat te werken en schiet je vooruit..
Dus,ja gaat erg hard,maar je moet gewoon altijd veel toeren maken.
P.s. ik heb nog een gloednieuwe liggen (staat ook in Aanbod)
Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pro tuner
- Berichten: 1070
- Lid geworden op: wo 23 mei 2012, 21:47
- Vervoersmiddel: derbi drd pro
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=11331
Re: Giannelli Conti
ik heb er ook nog 3 liggen
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
- Derbi95
- Pro tuner
- Berichten: 531
- Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
- Locatie: Naaldwijk, Westland
Re: Giannelli Conti
rené schreef:ik heb er ook nog 3 liggen
-
- Derbi fan
- Berichten: 64
- Lid geworden op: di 30 sep 2014, 12:55
- Vervoersmiddel: Derbi DRD #85 (sold)
Fiets
Re: Giannelli Conti
Loopt de conti slechter als een originele dan in lage toeren?
-
- Schakelrijder
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 27 feb 2014, 18:21
- Vervoersmiddel: Derbi SDR
- Locatie: België
Re: Giannelli Conti
ja loopt slechter in lage toeren, ik heb zelf een gianelli conti demper met hebo 70cc race uitlaat
En mijne trekt in lagere toeren echt trager op dan een standaard
maar vanaf je naar de 8000-9000 toeren gaat schiet hij idd opeens heel hard vooruit en kan niemand je meer bijhouden
Je moet ook maken dat je in toeren blijft anders vertraagt die weer.
Ikzelf vind het echt zalig om mee te rijden
En mijne trekt in lagere toeren echt trager op dan een standaard
maar vanaf je naar de 8000-9000 toeren gaat schiet hij idd opeens heel hard vooruit en kan niemand je meer bijhouden
Je moet ook maken dat je in toeren blijft anders vertraagt die weer.
Ikzelf vind het echt zalig om mee te rijden
Joram schreef:Ohja, belgen
Gewoon gas op die lolly dan.
Re: Giannelli Conti
Is het dan niet onmogelijk om warm te rijden met een Giannelli? aangezien je altijd hogere toeren moet rijden. Met standaard uitlaat rij ik de eerste 3-4 kilometer niet meer dan 4000 toeren.
- Derbi95
- Pro tuner
- Berichten: 531
- Lid geworden op: za 20 aug 2011, 01:07
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Drd Racing, Opel Corsa 1.2 16v
- Locatie: Naaldwijk, Westland
Re: Giannelli Conti
jawel moetje gewoon rustig aan doen met je rechterhand
en gewoon vlot doorschakelen
ik heb een malossi mhr race replica uitlaat (hoogtoerig), is in princiepe t zelfde als de conti
ik rij altijd ook 2/3km rustig voordat ie warm is en is wel goed te doen als je eraan gewent ben
en gewoon vlot doorschakelen
ik heb een malossi mhr race replica uitlaat (hoogtoerig), is in princiepe t zelfde als de conti
ik rij altijd ook 2/3km rustig voordat ie warm is en is wel goed te doen als je eraan gewent ben
-
- Schakelrijder
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 27 feb 2014, 18:21
- Vervoersmiddel: Derbi SDR
- Locatie: België
Re: Giannelli Conti
ik rij meestal ook een tijd laagtoerig voor ik overschakel naar hogere toeren, je merkt wel dat het dan vlotter gaat
Joram schreef:Ohja, belgen
Gewoon gas op die lolly dan.