Ik ben 15 voor de moment en ben aan het kijken voor men eerste brommer
 Ik wou eerst voor een dax gaan, maar vind die derbi's er ook verdomd goed uitzien. Zouden ook comfortabeler rijden etc. Maar er zijn wel wat dingen die me nog wat tegen houden. Ik vind namelijk dat het geluid van 2 takt veel slechter klinkt dan van 4 takt, kun je dit oplossen met een uitlaat, zo niet, is dat ook nog niet zo erg. Nog een punt is dat ik ze zo groot vind voor hun snelheid, lijken wel 125cc's. Nu zie ik dat jullie die allemaal opvoeren
  Ik wou eerst voor een dax gaan, maar vind die derbi's er ook verdomd goed uitzien. Zouden ook comfortabeler rijden etc. Maar er zijn wel wat dingen die me nog wat tegen houden. Ik vind namelijk dat het geluid van 2 takt veel slechter klinkt dan van 4 takt, kun je dit oplossen met een uitlaat, zo niet, is dat ook nog niet zo erg. Nog een punt is dat ik ze zo groot vind voor hun snelheid, lijken wel 125cc's. Nu zie ik dat jullie die allemaal opvoeren   Ik vroeg me alleen af of er mensen in antwerpen zijn die dit ook doen, en ervaringen hebben met de politie? Een dax is al zo klein en ondegelijk, dat ga ik niet opvoeren. Maar vind op zo'n grote brommer voor die prijs, dat er wel wat pit in mag zitten.
  Ik vroeg me alleen af of er mensen in antwerpen zijn die dit ook doen, en ervaringen hebben met de politie? Een dax is al zo klein en ondegelijk, dat ga ik niet opvoeren. Maar vind op zo'n grote brommer voor die prijs, dat er wel wat pit in mag zitten.Misschien een beetje meer info?
Bedankt