Als jij nou eens je verschrikkelijk irritante commentaar voor je houdt met je ontiegelijk lelijke aftrap Rieju.
OT: echt een dikke motor, ik vind hem verhoogd er ook mooier op worden.
JvS schreef:Misschien kun je je GPR ook verhogen aan de achterkant!Jasper blokhuis schreef:Beste 'yezzz'
Als jij nou eens je verschrikkelijk irritante commentaar voor je houdt met je ontiegelijk lelijke aftrap Rieju.
Jasper blokhuis schreef:Beste 'yezzz'
Beste ''Jasper''Jasper blokhuis schreef:Beste 'yezzz'
*pakt popcorn*Yezzz schreef:Beste ''Jasper''Jasper blokhuis schreef:Beste 'yezzz'
Als jij nou even niet zo hypocriet bent mijn commentaar irritant te noemen, om vervolgens mijn brommer af te kraken. (:
Yezzz schreef:Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shhkevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Zoet of zout? Heb wel zin in wat popcorn...D25 schreef:*pakt popcorn*Yezzz schreef:Beste ''Jasper''Jasper blokhuis schreef:Beste 'yezzz'
Als jij nou even niet zo hypocriet bent mijn commentaar irritant te noemen, om vervolgens mijn brommer af te kraken. (:
spijker95 schreef:Heerlijk strak
pizzabezorger schreef:FITTIEEEEEEEEE EUUUU EUHHHHH
Joram schreef:Kansloze figuren hierzo, jeugd van tegenwoordig ook
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Hallo!Rickjee. schreef:punt 1. maak je motor zoals je zelf wilt,
al verhoog je hem of verlaag je hem het is jou motor jij moet er mee rond rijden en niet iemand anders,
aan het einde van het verhaal moet je er zelf trots op zijn,![]()
punt 2.
leuke bike beetje plezier ervan maatje van mij wilt er ook 1 aanschaffen
wat zijn de voordelen en wat zijn de nadelen bij zo fiets ?
alvast bedankt