turbokit

Algemene vragen over Derbi.
robooh
Schakelrijder

turbokit

Ongelezen bericht door robooh »

hey heeft iemand hier ervaring met een turbokit gp lacado 50cc uitlaat? ik wil em halen voor me tzr, hij ziet er echt geillll :wub: uit. maar ik hou niet van hoge toeren,en wil dus een niet al te hogen powerband, rij nu met een leovince v6, en ik weet dat ik deze lage powerband op geen andere uitlaat zal zien maar wil toch niet te hoog. weet een van jullie waar de powerband ligt van deze uitlaat, het is dus de gp versie en niet de normale.
ik wil deze uitlaat omdat ik ben uitgekeken op de leovince en wil dus wat anders, was meteen verliefd op deze, hij is ook niet te duur(163euro).

ik wil het liefst een uitlaat zonder/met enorm korte tailpipe, dus als iemand nog een andere uitlaat weet met een niet al te hoge powerband, en zonder tailpipe. hoor ik het graag (niet te duur)
D25
Pro tuner
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR

Re: turbokit

Ongelezen bericht door D25 »

kunnen ze niet beter een yamaha forum oprichten er zijn de laatste tijd zoveel vragen over dt en tzr's
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
robooh
Schakelrijder

ja die is er al voor zover ik weet, maar het laatste antwoord daar op een topic stamt uuit 2014 dus daar heb je nu weinig aan
robooh
Schakelrijder

@d25
heb jij misschien enig idee hoe de turbokit lacado gp loopt, desnoods op een derbi ;)
zal amper verschil in vermogen zitten in de uitlaten tussen derbi en am6 denk ik
D25
Pro tuner
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR

Ongelezen bericht door D25 »

ik heb wel een op een pro mogen rijden met een turbokit lacada vond hem zelf nog niet zo fijn rijden beetje een toerenbeuker, ook aardig veel lawaai maar dit hebben al die turbokits maar je hebt toch ook wel een yasuni r1 voor de tzr's ? dat zijn goede uitlaten ik denk dat wel lekker zou rijden
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
robooh
Schakelrijder

ja maar ik wil dus echt niet meer dan 180 uitgeven(lees: me hele salaris) en een r1 kost 220 euro, had ook al gekeken naar een SCR Corse Handmade Cross, maar die kan ik niet nieuw vinden.
heeft u nog een idee voor een goede uitlaat
-topsnelheid niet hoog, eventueel met prop 65km/h
-wil een korte stinger, ongeveer een voca racing
-powerband moet onder de 8k beginnen
-onder de powerband beetje vermogen, maar niet leeg zegmaar

maar een turbokit gp word dus niks op een ori cilinder?
robooh
Schakelrijder

de snelheid maakt me trouwens dus niet uit, wil meer een uitlaat met een goede look, ennn niet te hoge powerband dus.rest maakt me niet uit, maar het moet een beetje een voca racing 'model'zijn
dus turbokit gp
voca racing
yasuni r1 voor sm
scr corse
etc?
maar dan wel onder de 180euro, nieuw 2e hands maakt niet uit, als ie netjes is en goed loopt op standaard cilinder ben ik er blijmeer
Plaats reactie