Cross stuur monteren

Algemene vragen over Derbi.
robooh
Schakelrijder

Cross stuur monteren

Ongelezen bericht door robooh »

hey ik wil een cross-stuur op me tzr, beetje naked. maar ben geen held in precisie werk dus als hoe kan ik dit het beste aanpakken?? ik zelf dacht aan een kroonplaat van een yamaha dt??? of past dit niet, en zou ik anders gaten moeten boren in mijn kroonplaat? en als ik moet boren, hoe zorg ik ervoor dat het er recht in komt? omdat het normale stuur aan de vork vastzit zeg maar, maar ook met een boutje ernaast, dacht ik misschien kan ik er daar nog eentje bij boren en daar dan raisers monteren? maar het makkelijkst is natuurlijk een dt kroonplaat die meteen past.. is dit mogelijk en zou anders iemand me kunnen uitleggen wat ik precies moet doen om zo'n stuur te kunnen monteren.
kom niet aan met koop een sm of senda o.i.d. tzr rijd prima maar krijg een beetje last van me rug, en heb er nou al zoveel aan uitgegeven dat ik dat nooit terug krijg, dus zou alleen maar verlies maken, kan je dus net zo goed hier mee blijven rijden
D25
Pro tuner
Vervoersmiddel: Xtreme 2003 sold
honda mt5 80cc sold
honda mtx OT 80cc
deutz d25
Rieju RR

Re: Cross stuur monteren

Ongelezen bericht door D25 »

om de 7 dagen precies hetzelfde topic posten maar zo werkt dat niet :sad: . en ik heb je ook al eerder gezegd wacht nou gewoon totdat er gewoon zon setje kroonplaten voorbij komt op marktplaats van een tzr. of koop gewoon een setje van een dt op marktplaats voor een 10tje kun je het er altijd op gokken. en de laatste tip vraag dit liever gewoon even op het brommerforum aangezien niet veel mensen op dit forum een tzr hebben en al laat staan zon stuur hebben omgebouwd.
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen? :haai:
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
ebervanroij
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001

Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002

Re: Cross stuur monteren

Ongelezen bericht door ebervanroij »

D25 schreef:om de 7 dagen precies hetzelfde topic posten maar zo werkt dat niet :sad: . en ik heb je ook al eerder gezegd wacht nou gewoon totdat er gewoon zon setje kroonplaten voorbij komt op marktplaats van een tzr. of koop gewoon een setje van een dt op marktplaats voor een 10tje kun je het er altijd op gokken. en de laatste tip vraag dit liever gewoon even op het brommerforum aangezien niet veel mensen op dit forum een tzr hebben en al laat staan zon stuur hebben omgebouwd.
Beter advies kun je niet krijgen :thumbup:
Afbeelding
Plaats reactie