uhh Yasuni embleem?

zag hem ook al maar vindt het toch nog veel. Is zonder blok he...
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
Das niet met elkaar te vergelijken..sii3m3nVdB schreef:
ja das inderdaat wel erg lang
wij vervangen zuiger meestal rond ongeveer 14/16 uur
( ktm sx 450 2010)
Das een viertakt hé vriend..derbi-yzf schreef:HAHAHA ik rijd wedstrijden met Yamaha Yz450f,
Zuiger zit daar gewoon uurtje of 40 in hoor, gaat prima, niks aan de hand
En als je geluk hebt, dan mag die nog veeeeeeel eerder..HayeSM schreef:sxv, 2 a 300 uur, maar wel gelijk 2
Want? hoeveel sxv's ken jij waarvan de zuigers kapot zijn gelopen? Misschien moet je eerst beetje inlezen voordat je dom praatmtijn schreef:En als je geluk hebt, dan mag die nog veeeeeeel eerder..HayeSM schreef:sxv, 2 a 300 uur, maar wel gelijk 2
Hap, hap, hap, hap..HayeSM schreef:Want? hoeveel sxv's ken jij waarvan de zuigers kapot zijn gelopen? Misschien moet je eerst beetje inlezen voordat je dom praatmtijn schreef:En als je geluk hebt, dan mag die nog veeeeeeel eerder..HayeSM schreef:sxv, 2 a 300 uur, maar wel gelijk 2
15 uur gaat bij mij de zuiger eruit, en ik rijd geen wedstrijden. Mijn oude deed ik de zuiger er na 20 uur uit. Na 20 uur merk je het echt wel, en de kans is heeeel groot dat je cilinder dan ook al naar de kloten is (bij de ouwe valt het nog mee), vooral bij de nieuwere crossers..derbi crd schreef:Das niet met elkaar te vergelijken..sii3m3nVdB schreef:
( ktm sx 450 2010)
125 2takt kan prima 25uur met een zuiger ALS je geen wedstrijdrijder bent.
Of het slim is, is een 2e.
tja je moet het natuurlijk zelf weten.. vind 15uur echt vroeg, zo blijf je bezig. Doen zelfs nog langer met de zuiger in een 85cc.royvi schreef:15 uur gaat bij mij de zuiger eruit, en ik rijd geen wedstrijden. Mijn oude deed ik de zuiger er na 20 uur uit. Na 20 uur merk je het echt wel, en de kans is heeeel groot dat je cilinder dan ook al naar de kloten is (bij de ouwe valt het nog mee), vooral bij de nieuwere crossers..derbi crd schreef:Das niet met elkaar te vergelijken..sii3m3nVdB schreef:
( ktm sx 450 2010)
125 2takt kan prima 25uur met een zuiger ALS je geen wedstrijdrijder bent.
Of het slim is, is een 2e.
mtijn schreef:Dit is natuurlijk per motor echt verschillend...
(getuned; soort wand, zuiger speling, boring, slag, compressie verhouding enz enz.. )
25 uur is over het algemeen een goeie indicatie, de een wat sneller de ander rijd wat langer
derbi crd schreef:mtijn schreef:Dit is natuurlijk per motor echt verschillend...
(getuned; soort wand, zuiger speling, boring, slag, compressie verhouding enz enz.. )
25 uur is over het algemeen een goeie indicatie, de een wat sneller de ander rijd wat langer
amen