Ja dat is inderdaad nog de grote vraag. Ik had eerst gewoon een twin air in gedachte, maar ik weet niet of die meer of minder lawaai zal maken dan mijn gaas powerfilter momenteel..
Als je nou gewoon niet zo moeilijk doet en een tweedehandse pakt. Het doet niet slijten net als een cilinder ofzo. Gwn ff goe kijken kom die krengen vaak zat tegen. En wat wil je voor een ori kwijt zijn? Anders heb ik er misschien nog wel 1
Fabioxz schreef:
Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..
Ik doe helemaal niet moeilijk. Ik heb alleen gezegd dat ik ze niet vind op 2dehands. Ja jij vind ze misschien op marktplaats,
maar ik ben van belgie dus ik kijk op belgische sites.
Wat vraag je er voor dan met verzending bij? Als ik voor 30 euro een goed alternatief heb wil ik niet meeruitgeven voor een 2dehands
Weet gewoon dat die originelen het meeste stille zijn. Het gros van de aftermarket zooi is gewoon een soort powerfilter. Jij wil stille dus kun je beste ori pakken. En als je meteen zegt dat je uit belgie komt had ik ook niet zo gereageerd
Fabioxz schreef:
Overtoeren.. makkelijk gezegt: Je blok maakt steeds meer toeren maar je snelheid blijft het zelfde..