Jolt schreef:
lanstech levert goed werk. je moet er alleen even rekening mee houden dat hij alleen savonds met de motoren bezig is en overdag gewoon werkt bij een bedrijf. had je van te voren even moeten vragen hoelang het zou duren
EDIT:
en inderdaad die derbi facebook groep staat ook bijna alleen maar onzin in. bijna allemaal van die jongens / meisjes die elkaar zitten af te zeiken wie de mooiste brommer heeft of wie het hardste gaat, vind het jammer dat ze elkaar niet normaal kunnen helpen met elkaars vragen.
Ja, maar ik vind de gang van zaken niet altijd even prettig.
Prijs is daarintegen wel goed, daar niks over te klagen. Maar iemand met haast raad ik het niet aan

[/quote]
hahah oke dat kan ik begrijpen, ik kom er al 4 jaar nooit problemen gehad. altijd goede prijs. niks over te klagen.
en tsja iemand met haast kan het beter zelf doen maar ja daar heb je niet altijd het juiste gereedschap voor.
kom je vaker bij hem ?[/quote]
Helaas, krukas reviseren begin ik zelf niet aan. Voor de rest prima afgehandeld, alleen de tijdsduur voor een klusje wat normaal 1,5 uur duurt stoorde mij nogal. De prijs daarintegen is wel heerlijk, niks over te klagen!