Ik heb zo een kek Stage 6 maatbekertje en ik had er nog genoeg olie in zitten voor 6 L benzine. (1:50)
Dus ik dacht weetje wat boeie, ik flikker het er allemaal in, gewoon een keertje iets vetter mengen.
Normaal gesproken meng ik gewoon 1:50/1:45. Ik had nu dus 1:40 gemengd.
Nou, ik wil wegrijden, kickt gewoon in 1x aan, ik reed weg. 100-200 m verderop hoorde ik het wel bekende 'bwoap' geluidje,
en ik kwam niet meer voorruit. Ik dus stoppen, kick hem aan, gaf ff gas, toen een vriend van mij zei dat er enorm veel rook uit de uitlaat kwam, ik kijk en het was echt extreem veel rook, geen blauwe rook maar meer een beetje witte rook. Daarna bleef het echt ook echt lang in de lucht hangen en werd het een beetje blauw.
Daarna ging die alleen nog aan met de choke erop en liep die 5-10 seconden als ik gas bleef geven daarna viel die weer uit. Ik kon al helemaal niet wegrijden dan hoorde ik weer het bwoap geluidje en viel die uit. Aanrennen lukte al helemaal niet.
Ik krijg hem nu al helemaal niet aan, elke keer als ik kick komt er wel een rookwolkje uit de uitlaat.
Ik dacht zelf dat de bougie gwn te vet is nu en verder gewoon veels te vette mengverhouding.
Heb niet zo een idee dat ik een lekke koppakking heb want kvs is geen mm gedaald.
Ik ga nu denk ik bougie droog maken en alle benzine eruit laten lopen en dan 1 L benzine bij doen, zou ik dan klaar zijn?
Of kan dit nog ergens anders aan liggen?