zoals hij was toen ik em kocht met een vastloper waarmee die jongen op zn bek is gegaan(derbi senda xtreme 2009):

toen klopte er visueel al niks aan de derbi, hij had oud type xrace kappen, een xtreme toerenteller..
hierna heb ik zelf een ander blok eronder gehangen in augustus voor het eind van de zomervakantie(overgekocht van de bekende atilla op marktplaats)(ot blok)

toen op 4oktober een ongeluk gehad waarbij ik met geheugenverlies, open kin, en nog wat wonden 2dagen in het ziekenhuis heb mogen logeren.
brommer was meegenomen voor technisch onderzoek omdat ik letsel heb opgelopen. vreemd genoeg had ik mazzel dat mijn uitlaat helemaal gescheurd en verbogen was waardoor ze em niet konden starten. ik heb em met cilinder en carb in een zak teruggekregen.
toen omdat ik dacht dat me brommer helemaal dood was, gezorgd voor een donor, bleek later dat me voorvork en alles nog helemaal goed waren.

ik ben van plan om een koplamp van een drd evo te kopen en erop te zetten. waarschijnlijk gaat dit net passen omdat me koplamp door het verdeelstuk van de voorremleidingen niet verder omlaag kan.

hebben jullie nog wat ideetjes?