Klopt het dat als ik gas geef de lampen meer licht geven, En de knipperlichten niet werken als ik niet voordurend de gashendel aanhaal? Volgens mij niet hè

Leeg in ieder geval niet aangzien ik de brommer naar huis heb gereden en de knipperlichten nog steeds raar dedenDenk inderdaad dat je accu leeg/kapot is
Dan ga ik daar eens naar kijken, Waar kan ik een passende 100 Ohm zekering krijgen?garfield schreef:Dat weet ik wel...
Ik had hetzelfde laatst, maar ook een konstant doorbranden van de zekering..
Bleek er dus een weerstand in de toerenteller doorgebrand te zijn..
(is voor de spanningsregelaar die er ingebouwd zit, lekker dom ontworpen ook weer...)
Kan je zo zien, als je de teller openschroeft, deze zit vlak naast de stekker.
Is dacht ik iets van 100 Ohm
conrad.nl of de lokale elektrazaakKnissaw schreef:Dan ga ik daar eens naar kijken, Waar kan ik een passende 100 Ohm zekering krijgen?garfield schreef:Dat weet ik wel...
Ik had hetzelfde laatst, maar ook een konstant doorbranden van de zekering..
Bleek er dus een weerstand in de toerenteller doorgebrand te zijn..
(is voor de spanningsregelaar die er ingebouwd zit, lekker dom ontworpen ook weer...)
Kan je zo zien, als je de teller openschroeft, deze zit vlak naast de stekker.
Is dacht ik iets van 100 Ohm
Ik ben er al achter waarom ie zo raar doetEZ_R schreef:Lijkt gewoon viezigheid op die weerstand, ziet er niet echt doorgebrand uit.
Kijk even of dat je ze een reflow kan geven, misschien zijn de soldeerjoints wel gebroken door getril oid.
Reflow kan je doen met een beetje flux op de joint en vervolgens de joint te laten smelten met een soldeerbout.
Zorg dat er wel tin op je bout zit anders kan dat tin je soldeerbout op vloeien.