Vandaag mn orion gefixt. en een stukkie gereden.... Man man man wat rijd dat lekker zeg . Dat heb ik echt wel gemist. K ga maar eens goed nadenken welke van de twee brommers weg gaat.....
Knissaw schreef:Vandaag mn orion gefixt. en een stukkie gereden.... Man man man wat rijd dat lekker zeg . Dat heb ik echt wel gemist. K ga maar eens goed nadenken welke van de twee brommers weg gaat.....
kevrie schreef:en dan kom je in friesland... Daar kom je ze bij 1 op de 2 pompen tegen hahahaha
Zelfs het meest vage gat in de buurt hebben ze zo'n ding nog staan
En dan vraag je aan de koffieverslaafde met rokersstem achter de balie voor 6 liter mengsmeer en dan doen ze zelfs nog de moeite om de slang leeg te druppelen in je tank
kevrie schreef:en dan kom je in friesland... Daar kom je ze bij 1 op de 2 pompen tegen hahahaha
En dan vraag je aan de koffieverslaafde met rokersstem achter de balie voor 6 liter mengsmeer en dan doen ze zelfs nog de moeite om de slang leeg te druppelen in je tank
En daarna proberen ze je nog n pakkie shaq aan te smeren
wat een bediende bij de pomp? wat zijn dat voor praktijken . tis bijna allemaal pinpas automaten geworden hier
Yezzz schreef:
kevrie schreef:Psssstt! Derbi Kopen?
Jij hebt geen derbi, jij hebt een groene vespa op noppen. Nou shh
Die hebben we ook bij ons in t dorp staan, wat een schijt dingen, €1 voor 500 ml (dus €2 voor 1L )
Ook accepteert die alleen €1 muntjes dus moet je telkens 500 ml tanken, weer €1 erbij weer 500 ml etc.
Hoe duur is dat daar Knissaw?
Gooncy schreef:Die hebben we ook bij ons in t dorp staan, wat een schijt dingen, €1 voor 500 ml (dus €2 voor 1L )
Ook accepteert die alleen €1 muntjes dus moet je telkens 500 ml tanken, weer €1 erbij weer 500 ml etc.
Hoe duur is dat daar Knissaw?
Zeg maar gewoon Pim
Ik betaalde eerst 1 euro voor 7 ML, maar toen ik vandaag weer ging tanken zag ik dat het ook al weer is veranderd naar 1 euro voor 5.89
Dus ik ga weer lekker mengen