Probleem Derbi GPR50 nude, geen benzine ?!

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Whiplash16
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi Gpr50 Nude

Probleem Derbi GPR50 nude, geen benzine ?!

Ongelezen bericht door Whiplash16 »

Yo guys,

Need your help !

Na een stukje rijden begon hij opeens raar te lopen...
Viel uit en ging daarna weer aan...viel uit en weer aan...Vanaf toen kon ik alleen maar onder de 4500 toeren rijden (in de eerste versnelling). Meer gas geven was uitvallen. ( dit is zo'n 2 weken geleden)
Ik thuis nog even gekeken naar mijn vacuümslangetje aan m'n tank maar die was in orde. (brandstof ook)
later de carb nog opengemaakt en schoongemaakt. zat 1 sproeiertje aardig verstopt en dus ook meteen schoongemaakt. Bleek niet het geval. Één raar ding was mij wel opgevallen. Het vlotterkamertje was leeg. Nadat ik dat had gedaan liep hij alleen nog maar met choke aan...
Ik dacht dat misschien mijn brandstofpompje vuil was maar bleek iet geval. Wel doorgespoten en schoongemaakt.

Weet iemand misschien wat het probleem is ?
Soms doet ie het namelijk wel... 1 keer wegrijden en hij doet het meteen weer K*T.
Voor de rest met choke loopt ie erg mooi steady alleen wel op 1500 toeren. Ligt dit aan m'n brandstofpomje ? motor naar de filistijnen ? Of carb ? (trekt ook geen valse lucht...heb ik gecheckt met met deoderant
Ben erg desperate, Mooi weer en dan geen brommer :thumbdown:

groetjes !
You Only live once. But if you do it right. Once is enough.
Plaats reactie