Om er een te krijgen, of ermee rijden
Uit eigen ervaring is het geen probleem met rijden, alleen ga ik gewoon echt een stuk slomer (daarom ga ik m dus ook opvoeren

Met mn orion was t een stuk beterEZ_R schreef:Haha er een krijgen
Ontgrensd rijd nog steeds super kut met iemand achterop hoor

idd....EZ_R schreef:Maar die's dan ook op toeren begrensd hea

neeej dat ga ik niet doen, Dan loop ik veel geld misEZ_R schreef:Dan moet je hem niet nog ff op de laatste dag op de roller planten hé

Yezzz schreef:
Shh, kleine details. Dat was speciale roest-look wrap. Geeft karakter. Snap dat nou eens

Thanks! zo goed als nieuwKnissaw schreef:Hij ziet er nu zo veel beter uit!![]()
haha dat is wel heel toevalligebervanroij schreef:Dik! We hebben wel dezelfde smaak want ik heb toen ook nog getwijfeld of ik die stickerset zou kopen
Natuur is toch ook gewoon mooiGooncy schreef:Heel dik gast! Echt stukke beter zo, al helemaal met die rode accentjes. Mooie foto's ook!
Foto's lijken best op Eber zn foto's haha
Thanks!! vind ze stiekem eigenlijk mooier als de echte ori stickersCoen_O schreef:Vette stickers! Mooie brommer zo![]()
Dankje! Dubbele dempers hebben ooit op 't lijstje gestaan dus ik ben wel geïnteresseerd maar dan moet de prijs ook een beetje gunstig liggen.dani van diemen schreef:vet dikke brommerook mooi dat je een v6 er op heb maar ik heb nog een dubbele leovince v6 liggen. dus als je intresse hebt