Nou, de nieuwe Senda gaat even in de koelkast...
Er is ter sprake dat vanaf 2021 de euro4 word ingevoerd waarbij ze alle 2takten de nek om willen draaien...
Dus zou ik nu een nieuwe kopen, mag ik er tot maar 2021 op blijven rijden...en ik vertik het om een of ander 4takt hok te kopen die er niet uit ziet...
Het plan was eigenlijk om na de vakantie/najaar de nieuwe Senda te kopen, deze bij mij boven zetten, strippen, alle asse/bouten invetten, wielen laten coaten, andere ventielen+banden, dan weer opbouwen en volgend jaar voorjaar pas op naam zetten en naar buiten te rollen...
Maar voorlopig wacht ik er nog maar ff mee, ik heb geen zin om een hoop geld te investeren als ik er maar een paar jaar op mag rijden...
Dus blijven we voorlopig de Evo misbruiken/gebruiken...inmiddels gaan we naar bijna 35k op de klok...
Wel ga ik over een paar weken weer met "het blok" verder...en misschien gaat die er met de vakantie wel onder...
Ook heb ik nog een gestraalde en gespoten(dus nette) Thrower liggen van MetraKnette, die gaat er denk ik volgende week onder of anders aan het begin van de vakantie...