Als ik mijn contact aanzet geeft mn teller heel snel het oranje licht en dan niks meer, de lampjes aan de rechterkant werken nog wel en ook zie ik nog wel de getallen heel licht door het scherm heen. Wie weet wat het probleem kan zijn? En als ik een nieuwe teller moet, raden jullie dan gewoon dezelfde originele teller aan, of is er leuker/mooier spul verkrijgbaar voor het geld?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Digitale teller kapot
- Nicolas
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: Husqvarna 701 SM
Re: Digitale teller kapot
Werkt je toeter wel nog goed of geeft deze een heel zwak geluid (geklik) weer? Het ligt warschijnlijk aan je batterij, probeer deze eens op te laden of te veranderen en zie of het dan werkt? Anders kijk je best je zekering eens na. Als het dan nog niet werkt trek je even de stekker eruit langs onder en spuit daar wat WD-40 in, dat verdrijft vocht en stof enz.. Laat het een uurtje inwerken en stop de stekker dan even terug. Tellers van derbi zijn berucht om hun kwaaltjes en hun dure prijs.. (180€ voor een gebruikte met weinig kilometers
) Ik zou eerder eens naar Stage6 of KOSO tellers kijken, zien er mooi uit en kosten een fractie van de prijs!

DRD 85th anniversairy
- garfield
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda R (Xrace) , Ford Fiesta Turbo
- Contacteer:
Re: Digitale teller kapot
Gewoon een leuke teller uit china halen 
Ik heb deze nog liggen :

Aangepast aan de originele Derbi kabelboom (vind het zonde om in de originele draadboom te knippen)
Of wat ik zelf heb gemaakt met 2 Koso tellers :

Ik heb deze nog liggen :

Aangepast aan de originele Derbi kabelboom (vind het zonde om in de originele draadboom te knippen)
Of wat ik zelf heb gemaakt met 2 Koso tellers :

Ford tuning en mods : http://www.fordpower.org.uk" onclick="window.open(this.href);return false;