Ik ben nieuw op dit forum en zal mijzelf even voorstellen: ik ben Ryan en ben 17 jaar ik kom uit zeeland. Ik heb laatst een 2de hans derbi senda sm 2007 gekocht in het begin reed de brommer heel goed (80kmpu) maar laatst is mijn uitlaat ol de bocht bij de pijp afgebroken dit is gelast en zit nu weer goed. 2 dagen later kreeg ik problemen me brommer trekt niet goed meer op en gaat amper vooruit ook stottert de brommer heel erg. in de 6de versnelling rijdt de brommer ook nog maar rond de 30. heeft iemand een idee hoe dit zou komen en eventueel ook een oplossingen voor dit probleem? Ik weet zelf vrij weinig over brommers
Met vriendelijke groet Ryan