Hallo iedereen, ik heb een DRD racing uit 2008, nu tijdens het rijden merk ik op dat het achterwiel soms zwaar 'blijft hangen', maar het gaat niet om de achterrem. Wanneer ik hoog genoeg in de toeren zit schiet ik weer vooruit! Zegmaar alsof iemand je achterrem half indrukt maar dan loslaat wanneer je meer toeren maakt. Ik heb het cilinderkopje eraf gehaald en het cilinder heeft geen krassen of dergelijks. Compressie is ook in orde. Hij start nog perfect. Wat ik wel heb is dat als ik hem op de bok zet met de achterbrug. Dan kan ik het achterwiel niet volledig ronddraaien. Hij draait normaal ¾ van het wiel en dan blokkeerd hij, en de brommer staat wel dergelijk in zijn vrij en dus niet in een versnelling.
Wanneer je dan duwt of trekt als het wiel vastzit komt hij wel los maar dat is echt heel stroef. Vervolgens draait hij weer ¾ normaal en dan weer hetzelfde. Hoort dit zo? Dit is zelfs wanneer ik de koppeling intrek!

Als ik hem op de bok in de eerste versnelling zet (met de koppeling nogsteeds in) dan draait het achterwiel ongeveer 4 seconden en daarna stopt het vanzelf weer. (Tot je de koppeling loslaat natuurlijk). Het is echt moeilijk om zo te rijden en ik heb geen idee wat het kan zijn. Dat het wiel niet ronddraait in zijn vrij lijkt me toch abnormaal..
Iemand enig idee?