derbi-ftw schreef:[Voel je niet zo aangevallen. Slechte eigenschap
Ik val niemand aan.
Jij bent degene die forumlid Quinton vals beschuldigd, zonder uberhaubt even te kijken van wie die site is.
En jij bent degene die continue zijn eigen shop hier op het forum promoot, dit terwijl je dat anderen verwijt.
Je trekt zoveel aandacht met je reclame hier op het forum, dat ik dan ook eens ga kijken op jouw site, dit ook om er voor te waken dat geen foute figuren reclame maken op het forum, en op jouw site valt dan als eerste op het ontbreken van een wettelijk verplicht KvK nummer.
Dit alles ook ook omdat er al minimaal 1x op het forum - weliswaar voor mijn tijd als Moderator hier - over jouw handelspraktijken geklaagd is, zie hier:
viewtopic.php?f=16&t=13412#p264197
Verder heb ik je al eens gevraagd geen discriminerende teksten meer over huidskleur hier op het forum te plaatsen.
Als je dan nou ook nog tegen mij (een Moderator) gaat mekkeren dat ik beter af ben met een 1983 Zundapp project met contactpuntjes dan met een Derbi, dan ben ik er wel klaar mee en trap ik jou bij eventuele toekomstige incidenten gelijk van het forum af.