Zo te zien geen ori uitlaat..denk een technigas 70cc uitlaat..i think he has problem..
Reed ook op de snelweg geloof ik, die gaat een flinke douw krijgen, niet verzekerd dus en kan straks voor alle kosten opdraaien.
Afgezien nog van verwondingen.
Dom, dom, dom..
Jaaa niet al te slim nee... ik heb ze zien liggen, ik was aan het rijden met een paar maten. 1tje lag op de grond zonder te bewegen en de andere lag een beetje te kreunen. Ze waren daar vol door rood geblazen en tegen een vrouwtje van 60-70 aan geknald, die was helemaal in shock
42 schreef: ↑di 23 aug 2022, 12:56
Heb je ook een gucci tasje ?
Shit for brains..dat je hard rijdt snap ik..dat je dat zo nodig op de snelweg wilt doen snap ik minder..dat je dan ook nog door rood rijdt is gewoon megastom.
Hoop dat ze er niet te erg aan toe zijn.
Nouja, gewoon lekker stom. Ook met schemeren etc moet je sowieso oppassen. Maargoed, als iemand hem kent, ik wil z'n prakkie wel kopen. Kan ik de excursie van afgelopen week betalen.
Joatt z'n gangetje wel. Oktober drukke maand geweest ivm verhuizing en werk, woon nu tijdelijk bij m'n zus. 3e week van januari krijg k de sleutel van m'n eigen huisje...
Golf staat te koop, wil voordat k naar Wolphaartsdijk ga andere auto hebben met meer comfort enzo. Mocht je nog interesse hebben
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.
Ik ben ook naar een wagen aan't kijken. Weet alleen niet exact wat ik wil. Sowieso sportief. Zat zelf te kijken naar een golf 5 GTI of een 3serie e46 320ci/325ci
Miss dat we dan de Malossi ook maar ff maken en te koop zetten
Ho ho ho, ik ben nog student hé, die wegenbelasting dat wordt m niet. Voor een gti of e46 ben ik al €200+ kwijt als die stilstaat. Maar opzich we nice.
Maar een diesel in de wegenbelasting is m ook niet echt gezien ik vrij korte stukken moet
Persoonlijk zou ik voor de e46 hebben gekozen, 325i facelift. Gruwelijke bakken.. maat van me rijd 330D op de naam van z'n vader, scheelt trouwens ook veel verzekering. Maar met schades of ongelukken e.d. weet ik niet hoe dat uitpakt.
Golf (GTI) zijn zo verschrikkelijk populair bij beginnende bestuurders dat ik ze alleen om die reden niet zou willen hebben, verder mooie en sjieke wagens. Maar hier in Zeeland is het echt een 13 in dozijn.
A't nie ghit zoas 't mot, mot 't mih zoas 't ghit.