dit is ook wel netjas..

of in het rood..

stemmen!!! of niet.. offroad?
hier man alleen ff voor het idee snap je, met je wiel is het wel f*cking moeilijk om te shopen dus niet te afkeurend graagxa188 schreef:Ik heb deze:robbin schreef:zet maar even goede foto's neer en probeer deze van dezelfde hoek als de foto te hebben,xa188 schreef:
lukt mij zelf niet mooi maar misschien jou wel namelijk een drd vsb en koplamp unit.
dan begin ik er aan wanneer de foto's binnen stromen.
Weet niet welke je het fijnste vind met pixels enzo
eigenlijk vraag ik altijd om bruikbare foto's neer te zetten maar omdat je 1 scherpe foto hebt neergezet zoek ik zelf wel naar die achterbrug maar volgende keer ff proberen te doenD-Evo schreef:
Iemand die rode en een keertje gele remklauwen erop wilt shoppen?
En er een prolink achterbrug in wil hangen( Alleen de achterbrug )
Bvd,
robbin schreef:eigenlijk vraag ik altijd om bruikbare foto's neer te zetten maar omdat je 1 scherpe foto hebt neergezet zoek ik zelf wel naar die achterbrug maar volgende keer ff proberen te doenD-Evo schreef:
Bvd,
\robbin schreef:eigenlijk vraag ik altijd om bruikbare foto's neer te zetten maar omdat je 1 scherpe foto hebt neergezet zoek ik zelf wel naar die achterbrug maar volgende keer ff proberen te doenD-Evo schreef:
Bvd,
Gele remklauwen en zo'n limited achterbrug, zo'n zwarte bedoel ik danD-Evo schreef:Is hij zo, of is dit gefotoshopt?
Zou hem zelf lekker zo houden, ruilen van achterbrug?
ja s'goed stuur maar een foto éD-Evo schreef:Robbin, zou je dan mijne nog een x willen shoppen.
Met gele remklauwen en een limited zwarte achterbrug.
Gewoon de zelfde foto gebruiken.robbin schreef:ja s'goed stuur maar een foto éD-Evo schreef:Robbin, zou je dan mijne nog een x willen shoppen.
ja uiteraard maar een limeted zwarte achterbrug?>>D-Evo schreef:Gewoon de zelfde foto gebruiken.robbin schreef:ja s'goed stuur maar een foto éD-Evo schreef:Robbin, zou je dan mijne nog een x willen shoppen.
Zou z'n achterbrug er zo inpassen dan, zonder aanpassing?the skullkid schreef:
Zoiets vind ik wel nice eigenlijk...(voorste remklauw wou niet braaf zijn dus niet op letten :p)