Komt ie wel door bog heen? Ik zou eerder kijken naar de hoofdsproeier. Gasnaald is meer een fijnafstelling. Hoe ziet de bougie kleur eruit.Lander schreef: ↑ma 09 jun 2025, 01:59 Hallo ik heb een vraag
Ik heb een derbi senda extreme 2011 en krijg mijn carburateur niet afgesteld.Stationair draait hij redelijk goed maar vanaf dat ik kwart gas geef bogt hij en hoort het lik of dat hij verzuipt. Kan ik dit gwn oplossen door mijn clip op de naald hoger te zetten of zal een ander naald nodig zijn?Mijn setup is 77cc stage 6 cilinder, polini pwk 24m, voca luchtfilter, membraan malossi vl17 mhr, inlaaspruitstuk onbegrensd malossi 30/35mm,leovince 50 70 onderlang,
Alvast bedankt
Het 'afstel' topic
-
- Tuner
- Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip
Re: Het 'afstel' topic
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Derbi senda drd extreme 2011
Re: Het 'afstel' topic
neen hij komt niet door de bog heen. als ik gas blijf geven bogt hij en wilt hij lik stilvallen. de kleur van mijn bougie is een heel klein beetje bruin maar hangt wel redelijk olie aan(komt door mijn mengverhouding van 1/35).pog schreef: ↑ma 09 jun 2025, 09:20Komt ie wel door bog heen? Ik zou eerder kijken naar de hoofdsproeier. Gasnaald is meer een fijnafstelling. Hoe ziet de bougie kleur eruit.Lander schreef: ↑ma 09 jun 2025, 01:59 Hallo ik heb een vraag
Ik heb een derbi senda extreme 2011 en krijg mijn carburateur niet afgesteld.Stationair draait hij redelijk goed maar vanaf dat ik kwart gas geef bogt hij en hoort het lik of dat hij verzuipt. Kan ik dit gwn oplossen door mijn clip op de naald hoger te zetten of zal een ander naald nodig zijn?Mijn setup is 77cc stage 6 cilinder, polini pwk 24m, voca luchtfilter, membraan malossi vl17 mhr, inlaaspruitstuk onbegrensd malossi 30/35mm,leovince 50 70 onderlang,
Alvast bedankt
Ik ga eens kijken voor een hoofdsproeierset voor te kijken wat die doet