En jij bentBrmmetje schreef:nee dat komt door mijn rij stijl, komt niet door de koppeling.yakkoox schreef:Mooi man, enkel je koppeling slipt..

En jij bentBrmmetje schreef:nee dat komt door mijn rij stijl, komt niet door de koppeling.yakkoox schreef:Mooi man, enkel je koppeling slipt..
Wanneer is die meeting? Twello is hier nog geen 10 minuten vandaan rijdendrdwillem schreef:kom je dit jaar weer naar twello? dan kom ik het ding ff bekijken
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Reinder schreef:Wanneer is die meeting? Twello is hier nog geen 10 minuten vandaan rijdendrdwillem schreef:kom je dit jaar weer naar twello? dan kom ik het ding ff bekijken
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
ik vraag me dat ook eigelijk wel stiekem afRoyal Club schreef:valt me niet mee dat helft van het forum vraagt hoe je die brug erin krijgt en of dat makkelijk is en of je dat voor ze kan doen.
ja is idd een paar busjes draaien net als bij de 125 brug en dan past ie er zo in.KREGO schreef:ik vraag me dat ook eigelijk wel stiekem afRoyal Club schreef:valt me niet mee dat helft van het forum vraagt hoe je die brug erin krijgt en of dat makkelijk is en of je dat voor ze kan doen.![]()
bij een 125 achterbrug is het wat busjes draaien. heb het eens opgezocht
Net een motor?jimbuter schreef:ik heb hem gezien focking ziek geluid net een motor .
wat een beest !;p
me achterbrug verkopen? nooit:P over 3 weken ga ik op de testbank, ik zal dan ff een filmpje maken en de prestaties hier ff laten weten.KREGO schreef:verkoop je hem toevallig niet voor een prijsje?:D (kan altijd eens vragen)
heb je jouw brommer al eens op een testbank gezet?
wel lekker geluid
ik hou je net bij met me bmw. en met mijn honda rij ik je eruit met me max tuned airsalharm0ss schreef:ik denk zo rond de 125, een BMW 320 kan me niet bijhouden. Ik moet binnenkort ff een keer banken, vermogen zit boven de 20pkEmiel schreef:Een van de ziekste setup's hier, dat zonder twijfel. Wat is je top?
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
ja dat is wel de bedoeling ja! We komen met een groepje van 10 man en 5 brommers oid.Reinder schreef:Je gaat op de testbank bij twello? Ik hoop je daar dan nog wel ff te zienHaha
![]()
Ik sla die testbank maar even over, met me topsnelheid van 65 komt daar niet iets goeds uit wss haha
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
is van am6, pas gemaakt op derbi. Kosten van een nieuwe was rond de €80 dacht ik.Wovter schreef:Vforce, waarvan is die? en wat heb je daarvoor moeten dokken als ik vragen mag?