heb sinds zaterdagavond 7 mei een derbi gpr:)
heb eerder altijd puchjes en scooters gehad.
ik was van plan om mijn aerox te verkopen en toen kreeg ik een email of ik hem wou ruilen voor een derbi gpr alleen zou ik dan geld bij moeten leggen had hier niet echt veel schik van dus gevraagd of ik niet 2 brommers kon inruilen dus toen ook mijn yamaha jog rr ingeruild.
wij zaterdagavond nog met 2 scooters op een kleine aanhanger naar dalfsen vanaf nunspeet rond een uur of 9 daar nou eerst maar een testrondje op de derbi gemaakt voordat we de brommers gingen afladen. testrondje beviel goed ookal kon ik nog niet schakelen had alleen kleine moeite met wegrijden overschakelen ging wel terug schakelen wel wat minder! toen de scooters maar eens afgeladen zodat hij een testrondje kon maken jongen stond met knikkende knietjes omdat me aerox nogal fel is dus die schrok een beetje toen die perongeluk een wheelie maakte xD. toen deal gesloten en papieren omgewisseld en brommer (s) nou derbi op de aanhanger gebatst en naar huis gereden. thuis meteen brommer afgeladen inmiddeld was het half 11,11uur ikke meteen rijden vond de buurt niet zo leuk na een paar rondjes ( vooral het misschakelen niet waardoor die niet in de versnelling kwam en zodoende volop begon te janken...
brommer loopt verder goed alleen zit een mhr replica uitlaat onder ( 70cc ) en 50cc cillinder dus loopt onderin niet helemaal lekker maar hoog in touren heb ik niks te klagen

toen brommer in de schuur gezet en beetje alles nakijken tourenteller en achterlicht deden het helaas niet:(
achterlicht losgehaald maar viel niet veel aan te reparen ( kabelboompje van achterlicht )
tourenteller al wel geprobeerd probleem te vinden maar kon het nog niet vinden:(
zondag 8 mei: lekker weer dus eigenlijk hele dag gereden en mooie foto's gemaakt had aan eind van de dag 150 km op de teller staan wat ik gereden had:O
foto's zullen volgen

foto UPDATE