ik krijg morgen waarschijnlijk een 2e hands DMP 70cc cilinder binnen samen met een stage 6 24mm carb een malossi vl6 membraam en een spruitstuk voor bij de carb. Ik heb zelf het idee dat ik wel aardig door heb hoe een blok theoretisch in elkaar zit en ik wil graag zelf proberen het spul te instaleren, alleen het afstellen vind ik altijd enigzins lastig.
Maar ik wilde jullie eigenlijk vragen of jullie praktische tips hebben voor het instaleren ervan? ik ben van plan om de oude pakkingen niet te gebruiken(ook al is de cilinder volgens de verkoper maar 200km gebruikt) Maar zou ik bij de fietsenmaker iets van universele pakkingen of pakkingkarton kunnen halen hiervoor? ik verwacht niet dat hij zo voor de dmp heeft liggen(en geen zin om te wachtten op de bestellingen) ik dacht dan kan ik van een pakking karton gewoon de bestaande vorm over nemen?(eventueel kopieeren met dremel maar we kijken wel hoe het gaat)
zijn er verder dingen die ik nog moet weten? ja behalve dat ik op moet passen niets te verliezen in het blok

met name bij de zuiger vervangen

was ook iets met naaldlager(dat is toch de lager bij de zuiger->krukas?) dat ik daarmee moet opassen? als ik aan de krukas beweegin de 'breedterichting'moet hij dan volledig spelingvrij zijn?(ook handig om te weten)