shotokan schreef:Beste lui,
Ik zal me eerst netjes voorstellen. Men noemt mij Ali en ik ben 22 jaar oud.

shotokan schreef:Beste lui,
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Hahaha dat is inderdaad best grappigroyvi schreef:@ Royal Clubshotokan schreef:Beste lui,
![]()
Dat moet sowieso betaald worden...Boeki schreef:Een link met Rollerbank.nl zodat je op de homepage van het forum meteen in een venster kunt zien of er rollerbank bij jou in de buurt is?
Boeki wil het gratis, zodat hij op zijn mobiel snel kan kijken. Want dat is ook betaald..jasperrr91 schreef:Je kan je toch gewoon abboneren, zodat je mailtjes krijgt?
Ik krijg die gewoon binnen, vind ik makkelijker als op een site.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Hier heb ik ook aan zitten denken en lijkt mij een super ideeJoopKarelSpank schreef:Verder vroeg ik me af of er geen gallerij gekoppeld kan worden per profiel? een beetje als bij brommerforum dat je gelijk kan zien wat iemand voor brommer(s) heeft. Is opzich best overzichtelijk voor als iemand wat vraagt, dan kan je zo opzoeken wat voor brommer/ setup iemand heeft ter beeldvorming
Dit kun je beter vragen in het browser problemen topic!, weet alleen niet of je antwoordt krijgt, zo ja, mag je in je handen klappen. Heb nu al 3 keer dezelfde vraag gesteld zonder resultaat. Volgens mij is de moderator die de problemen met de browsers oplosste ''ontslagen'', want zit niks geen leven meer in.JoopKarelSpank schreef:ik heb soms wel eens dat wanneer ik een reactie plaats die zo lang is dat de tekstbalk scrollbaar wordt dat deze dan niet goed werkt. hij blijft dan niet onderaan maar schiet telkens naar boven(na naar beneden trekken gaat hij weer gelijk naar boven)
Al tijd gehad om het te bespreken met de crew?jasperrr91 schreef:Je hoeft ook niet te denken dat er niks mee gedaan word, ik denk hier zeker wel over na. Als ik er een kans inzie ofwat dan ook dan gooi ik het in het crew gedeelte en kijk ik wat de rest ervan vindt.
royvi schreef:Dat je maar maximaal 3 citaten moet moet worden veranderd.
Niet het aantal, maar de manier. Het is heel irritant dat je dat zelf moet verbeteren. Dus dat er automatisch een citaat afgaat ofzo. Of zoals bij motorforum dat je wel meer citaten kunt maar dat vanaf het tweede citaat er geen tekst staat maar "..."
Doe geen moeite,royvi schreef:royvi schreef:Dat je maar maximaal 3 citaten moet moet worden veranderd.
Niet het aantal, maar de manier. Het is heel irritant dat je dat zelf moet verbeteren. Dus dat er automatisch een citaat afgaat ofzo. Of zoals bij motorforum dat je wel meer citaten kunt maar dat vanaf het tweede citaat er geen tekst staat maar "..."