gianelli conti stottert maar bougie kleur is goed...
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing
gianelli conti stottert maar bougie kleur is goed...
hallo,
ik heb een drd racing uit 2010 met alles ontgrensd( rubbere ding onder buddy er af gehaald, prop uit uitlaat van gianelli conti en 17,5mm dellorto)
nu heb ik dus bougie erin gedraaid wezen rijden op vol gas kopelling in en bougie eruit en kijken.. de kleur lijkt opzich goed zit wel wat bruinigs in niet echt veel zwart en ook geen wit..
alleen het probleem is dat hij voor de powerband echt zwaar beroerd rijd... nu weet ik dat de uitlaat hoogtoerig is en dat hij daarvoor altijd kut rijd maar dit is niet meer normaal ... hij stottert heel erg wat zou moeten duiden op te veel benzine terwijl de bougie dit niet zegt... er zit nu sproeier 94 in! zal ik nu met de gasnaald aan de slag moeten gaan of toch nog andere sproeiers gaan passen? want 98 heb ik er al in gehad en dat kwam niet voorruit
bedankt,
hugo
ik heb een drd racing uit 2010 met alles ontgrensd( rubbere ding onder buddy er af gehaald, prop uit uitlaat van gianelli conti en 17,5mm dellorto)
nu heb ik dus bougie erin gedraaid wezen rijden op vol gas kopelling in en bougie eruit en kijken.. de kleur lijkt opzich goed zit wel wat bruinigs in niet echt veel zwart en ook geen wit..
alleen het probleem is dat hij voor de powerband echt zwaar beroerd rijd... nu weet ik dat de uitlaat hoogtoerig is en dat hij daarvoor altijd kut rijd maar dit is niet meer normaal ... hij stottert heel erg wat zou moeten duiden op te veel benzine terwijl de bougie dit niet zegt... er zit nu sproeier 94 in! zal ik nu met de gasnaald aan de slag moeten gaan of toch nog andere sproeiers gaan passen? want 98 heb ik er al in gehad en dat kwam niet voorruit
bedankt,
hugo
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Re: gianelli conti stottert maar bougie kleur is goed...
Met de gasnaald beginnen, tandje omhoog.
Open the Throttle and Smile
-
- Schakelrijder
dan word het mengsel armer? en luchtschroef dan?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
voor mijzelf zou ik de gasnaald + luchtschroef standaard instellen
en eerst proberen de hoofdsproeier te bepalen, waarbij de brommer het beste rijdt.
Als je die hoofdsproeier hebt gevonden, dan kun je daarna fijnafstellen met gasnaald en luchtschroef.
en eerst proberen de hoofdsproeier te bepalen, waarbij de brommer het beste rijdt.
Als je die hoofdsproeier hebt gevonden, dan kun je daarna fijnafstellen met gasnaald en luchtschroef.
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
-
- Schakelrijder
ja met 94 rijd die dus het beste want met 86 rijd ie ook wel alleen krijgt ie veel te weinig en boven de 94 verzuipt hij weer
d us hoe kan ik het beste nu dat stotteren eruit halen?
d us hoe kan ik het beste nu dat stotteren eruit halen?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
eerst de luchtschroef maar goed afstellen.
Brommer warm rijden.
Stationaire schroef iets indraaien zodat de brommer stationair iets harder loopt.
Dan de luchtschroef met hele kleine stapjes in- of uitdraaien naar een positie waar de brommer het hardst stationair loopt
Heb je die positie bepaald, dan je stationairschroef weer iets uitdraaien zodat de brommer weer mooi stationair loopt.
Als je daarna nog een stotter hebt dan moet je je gasnaaldpositie aanpassen.
gasnaaldclipje lager = rijker
Succes
Brommer warm rijden.
Stationaire schroef iets indraaien zodat de brommer stationair iets harder loopt.
Dan de luchtschroef met hele kleine stapjes in- of uitdraaien naar een positie waar de brommer het hardst stationair loopt
Heb je die positie bepaald, dan je stationairschroef weer iets uitdraaien zodat de brommer weer mooi stationair loopt.
Als je daarna nog een stotter hebt dan moet je je gasnaaldpositie aanpassen.
gasnaaldclipje lager = rijker
Succes
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
-
- Schakelrijder
kijk bedankt voor de informatie!
alleen moet je niet altijd eerst de gasnaald afstellen en dan pas de lucht en stasionair?
alleen moet je niet altijd eerst de gasnaald afstellen en dan pas de lucht en stasionair?
-
- Schakelrijder
oke probleeeeem help!
ik heb de gasnaald nu in mijn handen met zon clipje erop die ik dan 1 omhoog moet zetten alleen hoe krijg ik dat clipje eraf!?!?!?
ben bang dat ik hem mol...
ik heb de gasnaald nu in mijn handen met zon clipje erop die ik dan 1 omhoog moet zetten alleen hoe krijg ik dat clipje eraf!?!?!?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
gewoon ergens op leggen en er afduwen, die mol je niet, maar kijk uit dat je hem niet kwijt raak als hij er afschiet...hugoovergaag123 schreef:oke probleeeeem help!
heb ik wel is gehad
en dan een standje hoger zetten..
-
- Schakelrijder
oke dankje heb ik nu gedaan... alleen nu zit ik met stasionair en luchtschroef te klooien, zou je wat toelichting daarover kunnen geven?
gdankje
gdankje