@ offroad ja ik spuit nu maar dunnen lagen vind het al aardig worden

Ja die ene druiper die je ziet op zo'n zijkapje heb ik al geschuurt maarja maakt niet veel uit en die kappen die geplamuurt zijn zie je er ook doorheenjayz schreef:je ziet nog een beetje druipers op dat groen.. ik zou het goed laten uit harden en dan met water proof die druipers eruit schuuren ff ontvetten met wasbenzine gemixt met water ofzo.. en dan moet je echt dunne laagjes spuiten niet dat je alles in 1x bedekt gewoon de tijd nemen dan krijg je zeker geen druipers en een mooier resultaat geloof me
moet je echt doen man zou zonde zijn om die druipertjes over het hoofd te zien
verder succes man![]()
Ja dat weet ik nu ook welJvS schreef:spuit afstand wat vergroten wil ook helpen.
dankje welkcracy schreef:strakke kleuren met geduld lukt je het
![]()
Niet iedereen heeft daar het geld vooroffroad schreef:kvind het niet echt een mooie kleur groen
iets te donker
en ik had hem professioneel later spuiten maar dat is je eigen keus
Dankje wel ja de kleur uit kiezen op zo'n klein staaltje is dan moeilijk om je voor te stellen hoe het op je hele brommer staat snapiePatje schreef:Niet echt helemaal mijn smaak, maar omdat het je eerste spuitbeurt is vind ik het niet slecht
Zoals daan zegt niet iedereen heb daar geld vooroffroad schreef:kvind het niet echt een mooie kleur groen
iets te donker
en ik had hem professioneel later spuiten maar dat is je eigen keus
Ja het is metallic en geen hoogglanssii3m3nVdB schreef:is wel netjes , maar
jamer dat ie niet harder blinkt vind ik
hahah nu je het zegt was ik idd vergetenD-Evo schreef:Ik zie het wel weer, dit wordt netjes!
Op 1 foto je kentene wegshoppen, maar dan vergeten omdat dan een foto daaronder te doen
er zitten 3 lagen lak op en 3 lagen blanmke lakjayz schreef:had wel een paar laagjes meer op gemogen denk ik.. maar groen ziet er wel leuk uit
laaat jij nou maaar ff je b rommer spuiten jesse kennen we samen polijsten met je commadantJvS schreef:ff je blanke lak polijsten met commadant nielie