moet je wel windows 7 hebben (of vista ook dacht ik), anders doettie het nietDominator33 schreef:Reflex is voor de PC? lol ik dacht dat ie alleen voor de ps3 was..meteen downloaden

moet je wel windows 7 hebben (of vista ook dacht ik), anders doettie het nietDominator33 schreef:Reflex is voor de PC? lol ik dacht dat ie alleen voor de ps3 was..meteen downloaden
Heb windwos Vista, dus komt goedroyvi schreef:moet je wel windows 7 hebben (of vista ook dacht ik), anders doettie het nietDominator33 schreef:Reflex is voor de PC? lol ik dacht dat ie alleen voor de ps3 was..meteen downloaden![]()
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Nah, ik zou met bier erbij Call of Duty blackops multiplayer spelen. Eind van de avond schiet je echt verneukt johteun4 schreef:Heb windwos Vista, dus komt goedroyvi schreef:moet je wel windows 7 hebben (of vista ook dacht ik), anders doettie het nietDominator33 schreef:Reflex is voor de PC? lol ik dacht dat ie alleen voor de ps3 was..meteen downloaden![]()
![]()
En verder vindt ik zowiezo dat je Mx vs Atv moet spelen met vrienden op een vrijdagavond met pilsje erbij op een console op de bank.
Met meerdere op 1 PC kan niet eens, en multiplayer tegen mensen die uit indonesie of weet ik veel waar vandaan komen boeit me ook niet echt. Singelplayer is ook niet alles, wel gewoon leuk tijdvermaak.
Ze hadden moeten doen dat je echt een competitie hebt, in seizoensverband, met blessures en dat je in een team kan.
Nu is het beetje raggen elke keer, iedere race staat los van de andere, je wint alleen een beker, jeeeeeuuj!![]()
Het draait nergens om,
Ik wou het je net vertellenn00n schreef:Ik neem me woorden terug, kan settings wel veranderen, MX settings. Maar niet in de game zelf, wat wel faal is imo.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
+1derbi crd schreef: Oja jasper.. zie je nou wat er gebeurt als je het game topic dicht gooit. Slimme zet gozer
Nee geen last van gehad.Rikkert schreef:Hmm ik heb ook Reflex voor de PC, wel geinig maar ik kan geen carreer starten omdat ik een of andere motocard nodig heb.. dus ik kan ook mijn controls settings enzo niet opslaanhad jij dat niet n00n?
En ik hoop ook dat Alive voor de PC komt, lijkt me een gruwlijk spel
in alberta vlakbij lethbridgen00n schreef:Wel fucking relaxt hoor.
Waar precies in canada zit je?
Benzine kost er ook geen drol, iedereen rijd in dikke trucks zeker?
Just kidding, dude, again.jasperrr91 schreef:Waarom zou ik warns uit moeten delen als ik niks tegen komt wat een warn waardig isBoeki schreef:Pas maar op, stel je voor dat je geen goede moderator meer bent.jasperrr91 schreef:Heb al ff geen warn meer uitgedeeld.