BartD schreef:Hallo
Ik heb gisteren een derbi senda drd limited edition gekocht met de digitale teller alleen werkt mijn toerenteller niet iemand een idee ik weet het niet misschien dat het ergens staat maar heb geen zin om een half uur op 37 pagina's te gaan kijken
Mvg Bart
Iemand ?. en welke draad is van de toerenteller ik heb nu geen elektrisch schema van me derbi
BartD schreef:Hallo
Ik heb gisteren een derbi senda drd limited edition gekocht met de digitale teller alleen werkt mijn toerenteller niet iemand een idee ik weet het niet misschien dat het ergens staat maar heb geen zin om een half uur op 37 pagina's te gaan kijken
Mvg Bart
Iemand ?. en welke draad is van de toerenteller ik heb nu geen elektrisch schema van me derbi
Ik wil een neiuwe uitlaat kope voor me std ontgrensde 50cc derbi senda -R
Ik mag kiezen tussen een scr corse hm en een gianelli enduro.
Maar wete jullie misschien wat de topsnelheid ong is met beide uitlaten met 13-53
Ik heb doorzichtige kvs-slangen. Ik kan dus zien wanneer er lucht in zit.
De lucht blijft ik al door zien. Ik dacht dat hij automatisch bijvult door zijn kvs-resevoir. Maar bij mij doet hij dat blijkbaar niet.
Ik heb al geprobeerd met de dop even los en er af halen laten draaien en rijden. Maar dat werkt ook niet.
DS Rider schreef:Ik heb doorzichtige kvs-slangen. Ik kan dus zien wanneer er lucht in zit.
De lucht blijft ik al door zien. Ik dacht dat hij automatisch bijvult door zijn kvs-resevoir. Maar bij mij doet hij dat blijkbaar niet.
Ik heb al geprobeerd met de dop even los en er af halen laten draaien en rijden. Maar dat werkt ook niet.
Iemand een idee dit probleem te verhelpen?
Slang van de cilinder naar de radiator bij de radiator los maken, en dan kicken tot dat er kvs uit komt, dan snel weer aansluiten. Dan zou de lucht eruit moeten zijn, zo heb ik het toen gedaan in ieder geval.
haha k had het kunne weten maar bedankt!! zit namelijk te denken aan nieuw cillindertje maar k vroeg me dat tog af maar wel goed dat k het weet nu;) dankje;)