sendapower schreef:kennis van mij heeft ook sinds kort een transporter...
mijn vader heeft een meriva 1.7 cdti
die wil ook wel van de plek af
alleen hield de transporter nie bij
mijn nieuwe aanwinst:
totaal geen electronica meer op de brommer
geen licht geen claxon niks doet het meer
heb het al een keer eerder gehad.. toen zat de massa van de bobine los
dus morgen maar weer ffe checken..
jah ik vind hem toch wel aardig pit hebben voor een diesel
me vader gaat wel eens voor de lol vol gas achter audi's enzo aan
kan hun natuurlijk nooit helemaal bijbenen maar lukt toch aardig
Trouwens, Royvi, ik heb al wat lopen passen en denk dat het best mooi gaat staan.
Het enige probleem waar ik op dit moment tegenaan loop is het originele ophangpunt aan de linkerkant, die zit in de weg.
J03P schreef:Rij je lekker 140 op de Autobahn, wordt je met 160 ingehaald door een Sprinter.
Ga je erachteraan, moet je nog moeite doen om dat ding bij te houden ook.
BMW 530 TDI trouwens
Haha, m'n baas ook. heeft ook een sprinter of weet ik veel wat voor n bus met turbo.
dubbele cabine zegmaar 3 voorin en 4 achterin wij met zn 7e dus. bus vol geladen met Mdf platen dubbel asser achter de bus vol met zand. 180 over de snelweg..
Boeki schreef:Trouwens, Royvi, ik heb al wat lopen passen en denk dat het best mooi gaat staan.
Het enige probleem waar ik op dit moment tegenaan loop is het originele ophangpunt aan de linkerkant, die zit in de weg.
chill, ja je kan hem eraf slijpen. Ik zat met mijn demper er ook mee, uiteindelijk zo gemaakt dat hij ertegen aan zit. Ik wilde hem er niet afslijpen. Maar je hebt mooie goedkope dempertjes gekocht. Het is idd fijn dat hij meedenkt, hij zoekt altijd een oplossing met je
J03P schreef:Transporters zijn van zichzelf al snel hoor, hoeven niet eens getuned te zijn.
De snelste Busjes zijn Mercedes-Benz Sprinters, die dingen zijn al moeilijk bij te houden met een personenauto
J03P schreef:Rij je lekker 140 op de Autobahn, wordt je met 160 ingehaald door een Sprinter.
Ga je erachteraan, moet je nog moeite doen om dat ding bij te houden ook.
BMW 530 TDI trouwens
Bull
Wij hebben een sprinter en een BMW X3 diesel, die sprinter houd ons echt niet bij. Het is een trekbus, geen racebus
Zelf netjes lassen is al uitgesloten, dus dan moet ik op iemand anders zijn laskunsten gaan vertrouwen, dus ik ga er zoveel mogelijk aan doen om het originele ophangpunt te kunnen laten zitten.
en als je nou aan je orginele ophangpunten een plaatje maakt met daarin weer gaatjes... dan kun je de dempers hangen zoals jij wilt.. en kun je et er ook zo weer afhalen
Dick schreef:en als je nou aan je orginele ophangpunten een plaatje maakt met daarin weer gaatjes... dan kun je de dempers hangen zoals jij wilt.. en kun je et er ook zo weer afhalen
Dat hangt er maar net vanaf hoe de demper uitkomen, dat wil ook niet altijd.
Helemaal niet bij zulke grote op een brommer, deze mogen vrij hoog opgehangen worden denk ik.
Dick schreef:en als je nou aan je orginele ophangpunten een plaatje maakt met daarin weer gaatjes... dan kun je de dempers hangen zoals jij wilt.. en kun je et er ook zo weer afhalen
Dat hangt er maar net vanaf hoe de demper uitkomen, dat wil ook niet altijd.
Helemaal niet bij zulke grote op een brommer, deze mogen vrij hoog opgehangen worden denk ik.
Ja oke heb je gelijk in, desnoods maak je het plaatje hoger als je ophangingspunt...