maar ja, met 80 ben je ook nog zwaar de lul. denk een keer aan een begrenzer of zo. gasschuif begrenzer met schroefje er in die je er zo in draait. spuit het schroefje zwart dan lijkt hij net origineel

oudere mogen volgens mij al niet meer gebruikt wordenroyvi schreef:Er zijn twee soorten rollerbanken he, zat je niet op die soort die niet in de tabel staat? Daar is de correctie veel hoger.
Kijk even in de beginpost daar staat alles. heb het er niet voor niks bij gezetsendapower schreef:maar wat is nou eigenlijk een sneep of een dynostar??
1 ervan is toch met die zwarte koffer....
ik moest toen op een met een witte kast aan de zijkant naast de rollers...
daar werd ook alle informatie op gegeven.. net zoals die oude alleen dan digitaal
terwijl die vaak netjes 25kw zijn op papieren en er zat rondrijden die alleen een bankuitdraai hebbenroyvi schreef:Ik heb het over die 2 types, maar die met die koffer kan ook kW gemeten worden. Worden ook motoren op getest of die wel voor beginnende rijders op 25 kW zitten. Dus als je motoren van de weg gehaald ziet worden, vlucht dan ook maar(vooral als er enduro's/supermoto's eraf gehaald worden, die zijn vaak een doelwit van die agentjes)
dat wou ik graag wetenHuug schreef: Dus de dynostar rollenbank is die met een zwarte koffer en de andere is een sneep
Hij bedoelt meer kW, meer vermogenroyvi schreef:Ik stond bij een Dynostar (zwarte koffer en 10% correctie) en die "Ik mag niet schelden van mijn moeder" vertelde mij dat er ook motors op konden, want ik vroeg waarom er 2 soorten rollenbanken waren.
En hoezo zouden lichte motorfietsen meer weerstand hebben?
royvi schreef:Ik stond bij een Dynostar (zwarte koffer en 10% correctie) en die "Ik mag niet schelden van mijn moeder" vertelde mij dat er ook motors op konden, want ik vroeg waarom er 2 soorten rollenbanken waren.
En hoezo zouden lichte motorfietsen meer weerstand hebben?
nee ik bedoel meer weerstandteun4 schreef: Hij bedoelt meer kW, meer vermogen
hmm, die met zwarte koffer lijkt me niet dat er motoren op kunnen. Hij geeft km aan en geen kwroyvi schreef:Maakt niet uit, hoe denk je dat die 25 kW wordt gemeten? Ja precies ook een een testbank.
En die 6 km/u extra correctie had ik niet, ik had zo'n rollerbank met zwarte koffer. En daar konden ook motoren op.