Giannelli +problemen.

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
Richard
Schakelrijder
Vervoersmiddel: senda sm 2010

Giannelli +problemen.

Ongelezen bericht door Richard »

Set up:

50cc origineel
17.5mm sproeier 98 (heb niet groter op dit moment)
Vertanding 11-53.

Heb vandaag me uitlaat binnen gekregen, gelijk er onder gezet samen met me nieuwe tandwiel dacht ik,
die paste niet omdat me ketting te kort is.
Ik toch maar beginnen met afstellen,
ik draai dikke overtoeren hij gilt gewoon.
maar ook toen ik me std uitlaat nog er onder had had ik dit ook:
Met heel lang vol gas rijden (ong. 1 km) Zegt ie in eens bluhhh en wil die niet meer trekker en moet je wachten of terug schakelen omdat je zo langzaam gaat.
Als ik halfgas ga rijden ongeveer 65 km/h dan heb ik nergens last van is dit omdat ik gewoon te lang te hoog in zijn toeren zit.
ik ga morgen nieuwe schakeltjes halen dat ik meteen vertanding 13-53 heb. En wachten op sproeiers.

Nog iets:
Ik heb nu dan me giannelli en ga binnen kort grotere sproeier er in zetten ,
wanneer vraag je nou te veel van je kruk as / blok? Als je een grotere carb. neem 21 mm ofzo vraag je dan te veel?
Wanneer moet je een andere kruk as nemen?

Ik heb op dit moment geen grotere sproeier dus ik loop voor geen meter met me giannelli.
Wie weet hoe groot ik ongeveer moet ziteen (heb tot 122) besteld.

Alvast bedankt.
Alleen een inter start natuurlijk in de winter
Royal Club
Pro tuner
Vervoersmiddel: XR600R

Re: Giannelli +problemen.

Ongelezen bericht door Royal Club »

Problemen? Je moet dat ding gewoon afstellen.
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
n00n
Pro tuner
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Re: Giannelli +problemen.

Ongelezen bericht door n00n »

Is inderdaad gewoon kwestie van afstellen.

Hier hebben we een heel mooi topic voor: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=4&t=557" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat betreft je krukas, dit wordt pas te gek als je met meerdere CC's of wel HELE snelle 50cc gaat werken. Met ori heb je er geen last van.

Rechts boven in op dit prachtige forum heb je een heel mooi balkje waar staat Search.
Deze kan je gebruiken om dingen te zoeken over het onderwerp waar je graag iets over wil weten.

Hierna zou ik je dan ook graag door willen verwijzen, want dit onderwerp is regelmatig voorbij gekomen.

Daarom sluit ik hierbij dit onderwerp, mocht je daar vragen over hebben (dus niet over het onderwerp zelf), kan je me altijd een PB sturen.

/Close.
Afbeelding
Gesloten