
Met dit ding heb ik dus alles geleerd over hoe die krengen in elkaar zitten en dat was aan het eind van de rit te merken ook.

Ding was redelijk verbeund en trilde nog erger als een vibrator op steroïden..
Het einddoel was:

maar dat was er nooit van gekomen.., zo ging ie de deur uit:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pJfg0ruh2Ds[/youtube]
Cilinder: MHR 80cc
Krukas: Metrakit
Uitlaat: yasuni cross hm
Carburateur: Mikuni TM24 gepolijst
Luchtfilter: twin air
Koppeling: polini 5 plaats
Membraan: Conti crx bewerkt, getuned en geflowd
Spruitstuk: Malossi 24-28mm bewerkt en geflowd
Vertanding: 15-53
Schade rs kwam er voor in de plaats:

1 van de slechtere beslissingen maarja who cares, ding staat al ruim een jaar later in praktisch dezelfde staat weg te rotten in de garage maar ik heb hem waarschijnlijk nu dan toch wel echt verkocht.
Nou dan de brommer waar dit topic over gaat:
Ben alleen alle foto's kwijt die ik van het project had omdat ik op een avond iets te veel gedronken had en m'n laptop weer eens niet mee wou werken wat dus resulteerde in een laptop die in 2 stukken brak.






Set-up:
Cilinder: Hebo manston racing revolution 70cc
Krukas: Pro race
Uitlaat: Bidalot C21
Carburateur: Mikuni TM28
Luchtfilter: Twin air
Inlaat: TP V-force
Ontsteking: HPI
Koppeling: Metrakit pro race
Versnellingsbak: Conti close ratio
Op deze foto's is ie nog wat minder ver af als nu maar ga morgen naar Jasper dus dan zullen er wel recentere foto's aankomen.