Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.
Jah ho en als ik er naast rijd met zelfde setup, dan haal ik op mijn teller 98 en dan haalt hij mij lichtelijk in hé, die teller wijkt wel af of weet je dat niet meerDylanjj schreef:Jaa zeker loopt dat .Maat van me kan 110 met 14-53 ongveer
En de SM of HM maakt niet zo heel veel uit hoor, ze geven beide zelfde prestaties, 1tje is alleen van chroom en de ander zitten gewoon lasnaden in :pDylanjj schreef:Wat voor cilinder heb je dan ? Origineel ? Dan zeggen ze dat de SM (onderlangse) wel goed is. Maar je kan ook wel een HM onderlangse..
Hij zei laatst tegen mij dat hij ongeveer een afwijking van 14 kmh had ofzo. Maar laten we het erop houden dat hij er 100 mee haalt, als je maar wel bij stikko's laat afstellen xDDylanjj schreef:Jazeker weet ik dat maar robert had 118 dr op staan dus ongeveer 110 .
volgens mij de racingline 70, maar die moet je niet op ori cilinder zetten..blomegi schreef:welke is de snelste uitlaat er van dan?