Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Dick »

eeij jongens,

wat is een leuk winterscooterjte??? voor weinig geld?? ik heb geen fuck verstand van scooters omdat z me niks boeien, maar voor in de winter lijkt me et wel betr als een brommer...

maar dan wel zoon ding die zuinig is en niet snel kapot gaat.. Liefst voor 300 ofzo
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
teun4
Tuner

Ongelezen bericht door teun4 »

Oude Yamaha Neo's is altijd wel geinig.. Nooit zo heel duur. Zat onderdelen voor te vinden, ook 2ehands.
Wat ik ook altijd leuke brommers vond waren de Peugeot Fox(jes), dit omdat ze niet zo lomp zijn als een scooter, zonder al dat plastic wat toch alleen maar kapot kan. Gewoon alleen het hoognodige. Zat onderdelen voor te krijgen. Ook niet zo heel duur meer, 300 euro is wel wat beperkt.
Maar als je zuinig wilt rijden zou ik voor een 4-takt gaan kijken, rijden begrenst 1/40, maar komen dan ook niet echt zo vlot vooruit als een 2 takt, maar dat is jou keuze dan ook.

2 takt is snel en goedkoop in onderhoudt
4 takt is zuinig en duur in onderhoudt maar heeft maar weinig onderhoud nodig. Als het kapot loopt ben je wel veel geld kwijt.

Mijn ervaringen, als het niet klopt zeg je het maar, verander ik het wel.
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Ongelezen bericht door Dick »

ja het is alleen maar voor de winter weetje, ik heb geen zin om te fietsen naar school, maar met de brommer vind ik zonde.

wss verkoop ik hem weer naar de winter, dus ik moet niet een al te dure hebben.

peugot v clic, zijn wel zuinig en volgens mij zijn die niet kapot te krijgen.
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Dominator33 schreef: Je mist de ''fak kijk eens uit waar je rijd achterlijk mens'' stap :emo: die kwam bij mij tenminste wel op.

Toen ik in de winter door ijs op de wegdek ook op mn plaat ging reden er eerst ~10 autos voorbij voordat iemand stopte, uitgerekt iemand van de soweco (tuinmannetjes van de gemeente zeg maar :emo:) Daar stond ik toen meer van te kijken dan de pijn onder mn knie
Ja de woede kwam ook al gauw ja :P
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Dick schreef:ja het is alleen maar voor de winter weetje, ik heb geen zin om te fietsen naar school, maar met de brommer vind ik zonde.

wss verkoop ik hem weer naar de winter, dus ik moet niet een al te dure hebben.

peugot v clic, zijn wel zuinig en volgens mij zijn die niet kapot te krijgen.
Anders koop je een tomos opknapper ofzo, soms zie je die al staan voor 50 euro, winter duurt nog ff en je hebt nu toch vakantie :P
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
derbi crd
Pro tuner

Ongelezen bericht door derbi crd »

royvi schreef:
derbi crd schreef:Kga groningen even onveilig maken! Mensen daar... jullie zijn gewaarschuwd :wave:
Mag je daar met de crosser door de straten dan?
Nee maar wel met je dikke kop de cafe's langs :D
royvi
Pro tuner

:P
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
derbi crd
Pro tuner

Ben me een potje brak.. heel abnormaal. Nja ook maar paar uurtjes kunnen slapen :P Morgen mn ouders op vakantie dus ik mag de boerderij overnemen voor een week.. druk druk
KREGO
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi parmakit 110cc'tje
aerox stage 6 racing 12p

Ongelezen bericht door KREGO »

KREGO schreef:
derbi crd schreef:Ben me een potje brak.. heel abnormaal. Nja ook maar paar uurtjes kunnen slapen :P Morgen mn ouders op vakantie dus ik mag de boerderij overnemen voor een week.. druk druk
khoop dat je dan niet veel graan hebt staan want dan ga je moeten oogsten! :wall:
weet iemand hoeveel mm pro race flensveren moeten zijn (onderlangs?)
heb het dringend nodig
Parmakit 110cc @ derbi
mede mogelijk gemaakt door:
http://weschung.hyves.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://istuning.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
royvi
Pro tuner

KREGO schreef:
derbi crd schreef:Ben me een potje brak.. heel abnormaal. Nja ook maar paar uurtjes kunnen slapen :P Morgen mn ouders op vakantie dus ik mag de boerderij overnemen voor een week.. druk druk
khoop dat je dan niet veel graan hebt staan want dan ga je moeten oogsten! :wall:
Ach, het graan is toch plat gewaaid :emo:
Airsal cilinder te koop:
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Het dichtsbijzijnde graansveld hier in de buurt is een kwartier brommeren zover ik weet :emo:

Iemand trouwens wel eens gehad dat er een auto een wedstrijdje met je wilt doen? Ik vond 't geweldig grappig om vandaag een fiat panda met gierende banden weg te zien rijden, terwijl ik met me top afgestelde brommer (not) een denderende start maakte (stottert als de tering :P)
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
derbi crd
Pro tuner

KREGO schreef:
KREGO schreef:
weet iemand hoeveel mm pro race flensveren moeten zijn (onderlangs?)
heb het dringend nodig
Graan?? doen we niet aan!
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

paul wanneer heb je tijd voor het reviseren van mn blokje? kan ik daar n beetje rekening mee houden :P
derbi crd
Pro tuner

uhmmm.. de week van 25 juli en 1 augustus heb ik wel wat tijd over :) Kun jij ervoor zorgen dat je alles voor die tijd binnen hebt?
MartinW0527
Derbi fan
Vervoersmiddel: VW Jetta mk1 16v

Ongelezen bericht door MartinW0527 »

Dick schreef:eeij jongens,

wat is een leuk winterscooterjte??? voor weinig geld?? ik heb geen fuck verstand van scooters omdat z me niks boeien, maar voor in de winter lijkt me et wel betr als een brommer...

maar dan wel zoon ding die zuinig is en niet snel kapot gaat.. Liefst voor 300 ofzo
gewoon een random scooter kopen, ik rijd nu zelf tijdelijk op een 4takt kymco
met snor kenteken, en loopt onbegrenst wel 65 :emo:
dat is echt ideaal :happy:
afgelopen winter op een vivacity gereden, voor 250 gekocht en was motorisch nog gewoon goed. :happy:
Afbeelding
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

derbi crd schreef:uhmmm.. de week van 25 juli en 1 augustus heb ik wel wat tijd over :) Kun jij ervoor zorgen dat je alles voor die tijd binnen hebt?
Errrr ik zal het morgen ff bespreken met mn pa want het duurt nog wel even voordat ik mn loon binnen heb. (A) Maar komt denk ik wel goed.. ik heb heel het weekend vrij dus. Zal maandag op werk vragen naar gasbrander :)
derbi crd
Pro tuner

Ooh heb er zelf geen haast bij hoor haha. Later kan ook maar ga tussendoor wel een week op vakantie (A)
royvi
Pro tuner

Reinder schreef:Het dichtsbijzijnde graansveld hier in de buurt is een kwartier brommeren zover ik weet :emo:

Iemand trouwens wel eens gehad dat er een auto een wedstrijdje met je wilt doen? Ik vond 't geweldig grappig om vandaag een fiat panda met gierende banden weg te zien rijden, terwijl ik met me top afgestelde brommer (not) een denderende start maakte (stottert als de tering :P)
Wel eens gehad, een golfje met van die kampers erin. Je mocht 50 op die 4 baans weg. Die gast gaat zo naast mij rijden met zijn vriendjes, en zit me uit te dagen. Ik ga er niet op in, hij trekt weg en FLITS! geflitst :emo: Heerlijk als je de wegen kent, en wat heb ik gelachen :emo:
Airsal cilinder te koop:
Hannes
Banden plakker
Vervoersmiddel: Honda mt5 met 70cc!!!!!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hannes »

royvi schreef:
Reinder schreef:Het dichtsbijzijnde graansveld hier in de buurt is een kwartier brommeren zover ik weet :emo:

Wel eens gehad, een golfje met van die kampers erin. Je mocht 50 op die 4 baans weg. Die gast gaat zo naast mij rijden met zijn vriendjes, en zit me uit te dagen. Ik ga er niet op in, hij trekt weg en FLITS! geflitst :emo: Heerlijk als je de wegen kent, en wat heb ik gelachen :emo:
Wajoooo, jij bent echt een held 8-)
royvi
Pro tuner

Koop jij nou maar mooi een 125cc dempertje om veel harder te gaan :wave:
Airsal cilinder te koop:
Gesloten