dove heeft onderzoek gedaan naar seksgedrag van marrokanen onder de douche
96% heeft weleens seks onder de douche gehad
de andere 4% heeft nog nooit in de gevangenis gezeten
waarom hebben alle belgische jehova,s getuigen een plat en blauwgeslagen hoofd?
daar weten ze nog niet dat je ook je voet tussen de deur kunt steken
zitten 3 hoertjes aan de bar op te scheppen wat de grootste dildo is die ze naar binnen kunnen krijgen
1 ik kan 2 dildo,s tegelijk in de kano stampen
de 2e: ow das niks ik kan 3 cola flessen erin stampen
de 3e hoer zegt niets en zakt angzaam over de barkruk heen
en nou nog even een lekker smerige mop
2 zwervers gaan bijna dood van de honger
zien ze een boederij
zegt de 1 tegen de ander
kom laten we daar wat eten gaan halen
dus doet er een boerin open,echt zo,n super dik uit de kluiten gewassen dik wijf die 3 jaar niet in de douche is geweest
dus vragen die zwervers of ze wat mogen eten,nou das goed zegt dat wijfie,maar je mag je helemaal klemvreten,maar daarna moet je mij een beurt geven zegt ze
nou die ene zwerver staat al bijna te kotsen als die dat hoort en zegt nou dan ga ik liever dood,de mazzel
die andere denkt nou eerst vreten dan zien we wel verder,dus die vreet zich helemaal vol
dan zegt die boerin,kom nou ga je mij neuke
dus hun naar de hooiberg en knalle maar maar die zwerfer wil wel zonder allerlei infecties er vanaf komen dus pakt snel een mais- kolf,en tis doker dus stampt die maiskolf in die dikke doos,als ze klaar zijn gooit hij de maiskolf over de hooiberg heen
loopt hij weg komt hij achter de hooiberg die andere zwerfer tegen en zegt ,ow ik dacht dat jij dood zou gaan
nee zegt die ander,ik ging net bidden of jesus nog wat eten voor me had,en ineens komt er zo uit de lucht een dik in boter gesmeerde maiskolf vallen,heerlijk
gaat een man naar de hoeren,en heeft hij maar 5 euro,dus vraagt hij wat hij er voor kan krijgen
nou ik heb nog wel een wijffie voor je
dus die man loopt naar het angewezen donkere kamertje
en gaat daar flink te keer tegen een wijf wat daar op een tafel ligt
dat doet hij dus 3 dagen achter elkaar
de 3e dag als hij net zn lul erin stampt komt er een straal zaad uit die doos,dus hij zegt gatverdamme wat is dat nou?
hoort hij ineens van achter een muur roepen
he jongens,het lijk zit vol!
pvv heeft wel interesse in louis souarez ls kamerlid
want hij weet zeker dat deze persoon zich vast bijt in marrokanen
een snoepfabrikant wil de hoofdstad van suriname gaan nabouwen in snoep
ze gaan het paraharibo noemen
geert wilders fiets aan de verkeerde knt van de weg
komt er een mocro aan die schreewt,he swa,jij fietsen aan die verkeerde kant van die weg jonge
zgt geert; ja en jij moet helemaal je muil houde,want jij fietst aan de verkeerde kant van de wereld
loopt een agent door rotterdam en die zegt tegen een gozer,he is die fiets van jou?
man:ja ,en wat dan nog?
agent:weghalen dat ding,aboutaleb komt zo langs
man:nou en, hij staat tog op slot