niet dat die daar minder mooi om is
 top werk hij kan dat...
  top werk hij kan dat... top werk hij kan dat...
  top werk hij kan dat... 

hier heel gayThom schreef:haha, heel normaal hier!

chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
dat zijn werklaarzen, zit stalen neus en verstevigde zool enzo in, ik werk op de bouw dus dat is dan wel handig3SEN schreef:heeft die maat van je nou van die wijve uks?
 , jongens bedankt voor alle positieve reacties
 , jongens bedankt voor alle positieve reacties 
als de inlaat binnen is, (moet nog besteld wordenJoopKarelSpank schreef:ziet er netjes uit, mooi zo die achterbrug! snap wel waarom je daar voor gekozen hebt;) uitlaat is ook een genot voor het oog, wanneer kunnen we vaststellen of het ook een genot voor het gehoor is ?:P
 ), wil eerst rijwielgedeelte even afmaken, en moet onsteking nog van het andere blok demonteren
 ), wil eerst rijwielgedeelte even afmaken, en moet onsteking nog van het andere blok demonterenoh op die foto waar jullie met zn 2e opstaan, en dan die achterste jongen, lijkt net of hij van die wijven uks laarzen aan heeftMHsteven schreef:dat zijn werklaarzen, zit stalen neus en verstevigde zool enzo in, ik werk op de bouw dus dat is dan wel handig3SEN schreef:heeft die maat van je nou van die wijve uks?, jongens bedankt voor alle positieve reacties

chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh

Waarom een standaard ontsteking op een team 80?MHsteven schreef:Kleine update
Ontsteking overgebouwt naar andere blok, heb em weer op zijn standaart waarden gezet dus zou die moeten starten met inlaat erop, oude blok staat tevens te koop
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.

, ja die laarzen zijn echt sterk ja en in de bouw moet je wel veiligheidkleding hebben dusja
 , ja die laarzen zijn echt sterk ja en in de bouw moet je wel veiligheidkleding hebben dusja