Hoogstens 10 km/u, en je trekt best sneller op, en er komt een lekker knettergeluidje uitJ03P schreef:Met v6 ga je niet heel veel sneller dan origineel ontgrensd hoor.
SCR Corse demper op originele uitlaat
-
Ruben'94
- Beginnende tuner
- Berichten: 287
- Lid geworden op: za 12 feb 2011, 16:58
- Vervoersmiddel: X-treme R '08
Re: SCR Corse demper op originele uitlaat
Derbi Slideshow- Stuur je hoge kwaliteit foto's naar rubenlinden@live.nl, dan zorg ik dat hij erin komt, topic in café.
-
zn0
- Banden plakker
- Berichten: 16
- Lid geworden op: za 07 mei 2011, 00:54
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Race 2010
Re: SCR Corse demper op originele uitlaat
Aan dit soort reacties heb ik tenminste iets! Je weet dit toch heel zeker he, dat een gia demper niet op een originele pijp past?benote07 schreef:1. De demper van scr past toch nie op ori pijp? Die past wel op een gia pijp. En een gia demper past nir op ori pijp dus een scr ook niet he.
2.het geluid zal wel wat veranderen maar gaat gewoon niet hetzelfde zijn als scr pijp +demper he.
- royvi
- Pro tuner
- Berichten: 3085
- Lid geworden op: za 23 okt 2010, 17:21
- Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D
- Gallery: HM
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2047
CR
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=32&t=6060
Re: SCR Corse demper op originele uitlaat
Je kan toch gewoon even naar een landbouwmechanisatiebedrijf o.i.d. vragen of ze zoiets kleins even willen lassen? Voor het symbolische bedrag van een euro ofzo, doen ze meestal wel gratis zo'n klein lasje. Is 1 minuutje werk.zn0 schreef:Dit zal jammergenoeg moeilijk gaan want ik kan niet lassen.. Toch bedankt voor je hulproyvi schreef:Als het niet past is het gemakkelijk pas te maken.
Slijp je die ring van je uitlaat af, en las je er een carrosseriering op waarin je al op de juiste plaats de gaatjes hebt geboort. Zo is je uitlaat ook gemakkelijk weer orgineel te maken als je je orginele ring bewaart.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
- J03P
- Moderator
- Berichten: 1771
- Lid geworden op: vr 04 feb 2011, 13:08
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
Re: SCR Corse demper op originele uitlaat
Koop dan met bocht erbij, leg die bocht in de schuur tot je harder mag.zn0 schreef:Het is juist dat wat ik wil gaan vermijden. Ik wil ook voorlopig geen nieuwe uitlaatbocht, maar wel een nieuwe demper. (als ik dan toch sneller mag koop ik mijn bocht erbij..)
Dus mijn vraag:
Zal ondanks de originele bocht het geluid bij een scr corse demper harder en pittiger zijn dan bij een originele demper???
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten
-
hugoovergaag123
- Schakelrijder
- Berichten: 149
- Lid geworden op: wo 17 nov 2010, 22:46
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing
- Locatie: Renkum
Re: SCR Corse demper op originele uitlaat
kan prima... misschien zal het niet helemaal top passen maar in dat geval moet je gewoon even met een boor de huidige gaten ietsjes naar buiten uitboren en dan zal hij wel passen..
ik spreek uit ervaring;)
ik spreek uit ervaring;)
-
Heintje1994
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 39
- Lid geworden op: ma 04 apr 2011, 21:04
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing
Re: SCR Corse demper op originele uitlaat
Ik heb het zelf ook gedaan je moet het wel pasmaken! En heeft wel wijs geluid hoor klinkt wat zwaarder!
- Limburger
- Moderator
- Berichten: 2116
- Lid geworden op: di 14 dec 2010, 19:31
- Vervoersmiddel: -Ford Dexta 2000 eind jaren '60'
-Ford F100 1953 V8
-KTM EXC 300 1997 - Locatie: Heibloem (limbabwe)
Re: SCR Corse demper op originele uitlaat
Het klopt dat een conti demper niet op een ori pijp past, en de scr heeft zelfde draadeind afstand als conti dus past ook niet op ori pijp (uitgegaan van een drd rvs pijp)
Zoals al eerder gezegt, zal je stationair geluid wat anders worden na het pas maken, en als je rijd merk je wel iets verschil maar valt reuze mee.
Ik vind dat er voldoende antwoord is gegeven op je vraag, daarom close
//close//
Zoals al eerder gezegt, zal je stationair geluid wat anders worden na het pas maken, en als je rijd merk je wel iets verschil maar valt reuze mee.
Ik vind dat er voldoende antwoord is gegeven op je vraag, daarom close
//close//