Kappen/plastic
-
Nickkk18
- Beginnende Derbi fan
- Berichten: 39
- Lid geworden op: wo 08 jun 2011, 19:51
- Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Xtreme
- Locatie: Susteren
Bericht
door Nickkk18 »
heb ktm voorkap liggen,
zwart ,bied maar
4-stroke 50cc are just like tampons, every pussy has one
-
DS Rider
- Banden plakker
- Berichten: 19
- Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 20:29
- Vervoersmiddel: Derbi senda DRD 2005 + NT blok
Bericht
door DS Rider »
20 inclusief. Als de staat netjes is.
-
Sharky
- Tuner
- Berichten: 392
- Lid geworden op: ma 08 nov 2010, 20:39
- Vervoersmiddel: BMW E36 318is Coupe '95
Opel Kadett C Coupe '78 (sold)
Derbi senda Xrace 2007 (sold)
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=976
- Locatie: België
Bericht
door Sharky »
ik heb nog TnT achterkappen liggen?
Derbi Senda Xrace/Xtreme Limited edition

-
DS Rider
- Banden plakker
- Berichten: 19
- Lid geworden op: ma 28 mar 2011, 20:29
- Vervoersmiddel: Derbi senda DRD 2005 + NT blok
Bericht
door DS Rider »
Nee wil niet met gaten erin.
-
Michael_E
- Derbi fan
- Berichten: 56
- Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 13:11
- Vervoersmiddel: Derbi-Senda X Race ( Rood-Zwart)
Bericht
door Michael_E »
Waarom zitten er Fast and the furious stikkers op haha..
-
mikeycore
- Derbi fan
- Berichten: 60
- Lid geworden op: ma 08 aug 2011, 00:16
- Vervoersmiddel: derbi senda drd racing
Bericht
door mikeycore »
heb je de ktm cross kap nog nodig heb hem nog liggen is in goede staat
-
offroad
- Pro tuner
- Berichten: 1514
- Lid geworden op: di 11 jan 2011, 14:31
- Vervoersmiddel: aixam 500.4 fantic cabbelero tpr 86
Bericht
door offroad »

binnendoor is nooit om