sendapower schreef:hij bedoelt de bocht

bedankt in ieder geval

sendapower schreef:hij bedoelt de bocht
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
kvind roll off juit wel mooixa188 schreef:nieuwe smith crossbril met roll-off maar dat is niet echt handig/mooi
mazzel pik!!!nickd073 schreef:Mn kenteken-papieren terug.
ze waren ze kwijt geraakt op het bureau nadat ze waren ingenomen. Mnr de agent kwam de papieren netjes aan huis brengen
Nee.. gewoon respect afdwingen bij de politierickmanders schreef:mazzel pik!!!nickd073 schreef:Mn kenteken-papieren terug.
ze waren ze kwijt geraakt op het bureau nadat ze waren ingenomen. Mnr de agent kwam de papieren netjes aan huis brengen
Ik wou net zeggen, als die agentjes mijn papieren kwijt raken eis ik ze gewoon terug, nieuw gemaakt of gevonden, eisen mot jenickd073 schreef:Nee.. gewoon respect afdwingen bij de politierickmanders schreef:mazzel pik!!!nickd073 schreef:Mn kenteken-papieren terug.
hahaahah
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Nou. Ik vind deze mooier om te zien dan dat ding van jouw hoor...HayeSM schreef:Ga je nou dat hok echt overal posten?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Rikkert schreef:Nou. Ik vind deze mooier om te zien dan dat ding van jouw hoor...HayeSM schreef:Ga je nou dat hok echt overal posten?
dat zal me aan de ballen jeuken.. daar heb ik het niet over.Rikkert schreef:Nou. Ik vind deze mooier om te zien dan dat ding van jouw hoor...HayeSM schreef:Ga je nou dat hok echt overal posten?
Pieke schreef: Ik hou van tieten