ik kwam zo op dit forum terecht en dacht laat ik me maar even aanmelden. kan meschien nog handig zijn

ik ben luk 24 jaartje oud
woon in overijssel
autobekleder van beroep
en tuner in hart en nieren
en heb een derbi gpr 50 voor de fun

maar me grote liefde/project is een 206 rc 177 pk 130 kw van 2004 met 44 xxx op de teller ben 2e eigenaar
maargoed me gpr is vrijwel orgineel op de uitlaat na zit een metrakit onder en rijd zo rond de 80+ op de 206 cc van me vriendin

nu was ik er laats mee naar de stad en kom ik terug is er 1 of andere monghool die me gpr had omgedouwt gevolg topkuip gebarsten nodige krassen etc

afijn aangezine de zomer tog ruk was heel weinig gereden + heel druk met de auto

maar vant winter denk ik dat ik me gpr maar eens opmoet gaan knapen in de zin van de kappen een nieuwe kleur geven.
heb 2 kleuren combos in gedachte en zal er nog eens goed over nadenken tijd zat

voor de rest ga ik eens lezen wat hier allemaal gebeurd

moet even opzoek na meer fotos komen nog

voor de rest de mensen die het leuk vinden me auto historie

op me 18e begonnen met een
renault megane coupe van 2002 1.6 16v 110 pk in deze periode erg veel met audio bezig geweest systeem van 135 db niet verkeerd voor 1e opsteling en als nieuwkomer voor de rest bodykit lag klaar maja helaas ongeluk gehad en is dat er nooit van gekomen

toen moest ik snel wat anders hebben
het werd een honda civic hatcback 1.5 dxi 90 pk op geknapt beetje aangepast en na 6 maand weer verkocht

bodykit rond om dubel uitlaat systeem met japdempers vleugeldeuren en wat kleine aanpassingen onder de motorkap
verlaagt 17 inch velgen

en toen kocht ik me hudige auto waar ik al 2 jaar mee bezig ben

een 206 rc van 2004 177 pk 130 kw maargoed na een half uur de rc in bezit te hebben waren de 1e dingen al weer aangepast

maja denk dat somigen van julie dit wel kunen waarderen

in groote lijnen hoe me project er uitziet

1 van de laatste updates bigbrakekit kw schroefset

als je echt alles wil lezen en volgen als je het leuk vind
http://www.automaxx.nl/forum2/showthread.php?t=3316" onclick="window.open(this.href);return false;
voor de rest hoop ik hier veel nuttige info te vinden over dingen die ik nog niet weet omtrent me gpr maar ik heb nog nooit motoriese problemen gehad en dat houw ik graag zo