HAHA! euheuuuumichelderbi schreef:nee hoor dat ding is gewoon in een ktm fabriek gehaald.
twas iniedergeval beter dan am6.

HAHA! euheuuuumichelderbi schreef:nee hoor dat ding is gewoon in een ktm fabriek gehaald.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Mijn dealer wist niet waar ie het moest zoeken toen ik daar met dat ding van mij stond..JavenDrD schreef:/true
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ja ik ging langs een dealer voor flensveertjes,, zegt ie: Ja die bestaan helemaal niet.Ruben schreef:Mijn dealer wist niet waar ie het moest zoeken toen ik daar met dat ding van mij stond..JavenDrD schreef:/true
En toen rick er was met zn 125cc derbi geloofde ie niet eens dat het een brommer was..
Reinder schreef:Nja zo'n huisje kan je best goedkoop wonen als je op een kut locatie woont.Huizen 30 km buiten een stad zijn ook echt goedkoop in vergelijking met huizen in de stad. Flatje hier is villa daar, hoe me mama het keertje zei
Zo willen ze het zelf wel noeme, zolang de tv maar groter dan 50'' is jeweetzellufJavenDrD schreef:Reinder schreef:Nja zo'n huisje kan je best goedkoop wonen als je op een kut locatie woont.Huizen 30 km buiten een stad zijn ook echt goedkoop in vergelijking met huizen in de stad. Flatje hier is villa daar, hoe me mama het keertje zei
Dus al die turken die met zen alle in een flat wonen, wonen eigenlijk in een afgelegen gooi..
![]()
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
JavenDrD schreef:Reinder schreef:Nja zo'n huisje kan je best goedkoop wonen als je op een kut locatie woont.Huizen 30 km buiten een stad zijn ook echt goedkoop in vergelijking met huizen in de stad. Flatje hier is villa daar, hoe me mama het keertje zei
Dus al die turken die met zen alle in een flat wonen, wonen eigenlijk in een afgelegen gooi..
![]()
serieus de onderdelen van die brommer kon hij alleen bij onze crossmotor zaak in de buurt halen.derbi crd schreef:HAHA! euheuuuumichelderbi schreef:nee hoor dat ding is gewoon in een ktm fabriek gehaald.