PFFFF dat gaan we niet redden BoekieBoeki schreef:Volgende maand, KEES![]()
![]()

PFFFF dat gaan we niet redden BoekieBoeki schreef:Volgende maand, KEES![]()
![]()
Maakte een geintje, hoopte dat je dat wel door had, maar is natuurlijk moeilijk interpreteren zon tekst. Heb ik ook wel eens.royvi schreef:Komt omdat je er niet achter staat, je kon alleen nog maar rondjes rijden op dat ding. Alleen liep hij niet want hij had geen stroom en de oliepomp was naar de tievus.
Ja ik wist niet helemaal wat ik ervan moest denken.teun4 schreef:Maakte een geintje, hoopte dat je dat wel door had, maar is natuurlijk moeilijk interpreteren zon tekst. Heb ik ook wel eens.royvi schreef:Komt omdat je er niet achter staat, je kon alleen nog maar rondjes rijden op dat ding. Alleen liep hij niet want hij had geen stroom en de oliepomp was naar de tievus.
Zei dat omdat op die schade site staat lichte gleischade, terwijl je zelf al zegt dat hij helemaal krom is.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Niet.Dylanjj schreef:Of zal ik een andere foto maken...
Tot wanneer is het nog open/veranderbaar?
Groeteennn
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
DankjeReinder schreef:
Ik vind 'm wel mooi hoor
Kheb hier het origineel nog;p.Reinder schreef:Nog een paar, niet iedere heb ik gedaan, daar heb ik het nu te druk voor of de foto is niet geschikt (tabomber bijvoorbeeld, mooie foto, maar een veuls te kleine resolutie)
Kheb toch niks beters te doen in school examens eh
Ja dat doe ik zekerDick schreef:Reinder, maak jij ze in verhouding, zoals ze in reader op DF staan??
wel leuk zo!. En is het misschien niet leuk, om een x een fotowedstrijd te houden?
in diverse afdelingen.