Sander schreef:altijd weer heerewaarde he![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W2xVg4It ... re=related[/youtube]
Jammer dat die gepakt is....
Sander schreef:altijd weer heerewaarde he![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W2xVg4It ... re=related[/youtube]
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Die krullenbol net zoReinder schreef:Ik vind die koos spee zon ongelovelijke homo he. 'Als je met zo'n snelheid over de weg schurft ben je gewoon levensmoe en zit er een steekje los in je hoofd'. Altijd zo'n moraalridder, om van te kotse.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Met mij kan je praten, heb precies hetzelfde.Dominator33 schreef:Zucht ik ben vorig jaar blijven zitten in vwo5 onder andere omdat ik verschrikkelijk lui ben als het op school aankomt, nu doe ik het dus weer overnieuw en het ging ongeveer 1,5 maand goed kwa huiswerk maken enzo maar nu heb ik weer 0,0% motivatie om voor de toetsweek te leren..ik stel alles steeds uit
Slecht, heeft die zweedse ze echt verchroomd dan? Je hebt namelijk ook chroomverf (bij autozaken).Boeki schreef:Weet iemand hoe slecht een chroomlaag over je remschijven is voor je remvermogen? Die Zweedse P2R Factory Bike heeft dat gehad, maar de verchromer hier raadt het af? Iemand enig idee hoeveel het scheelt?
als je even vermeld bij welke maatschappij dan scheelt dat doden.... of bij defensie?Dominator33 schreef:Ik probeer mezelf er toch maar naar te zetten, want als ik eindelijk van die kud school af ben hoef ik nog maar 1,5/2 jaartjes te leren en is deze man piloot![]()
Als alles volgens plan verloopt..
Nou de bedoeling is om daar dus binnen 2 jaar te beginnen met ''cropdusten.'' Ik wou altijd op zo'n knoepert van de KLM ofzo maar ik ben in 2009 een keer met iemand in zo'n klein vliegtuigje geweest en dat was ook super vet. Iig, je werkt dan 3 maanden (zomermaanden) en dan ga je met een vliegtuigje dus over van die enorme weilanden die ze daar hebben vliegen en dan ga je spul spuiten over bijv. mais tegen ongedierte enzo..nickd073 schreef:oke, maar wat wil je dan precies doen met je vliegbrevet?