Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
J03P
Moderator
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door J03P »

ik rij em 4km rechtdoor door de polder. Trek hem wel even open daar. :eerie:
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

begrijpelijk.
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Dick
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing

Ongelezen bericht door Dick »

maar als je een mhr hebt, moet je dan in een x hondert plus gaan rijden???

als je dat vaak doet, was ik hem al lang kwijt... :emo:
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
JavenDrD
Pro tuner

ja ik rij ook lang niet overal hard, ik denk minder hard dan wanneer ik 50cc reed.
Afbeelding
Job0172
Pro tuner
Vervoersmiddel: Tomooosss

Ongelezen bericht door Job0172 »

nappie schreef:nou ze willen nog wel is gaan lekken, als die het goed doet gewoon vanaf blijven
en om ze op te voeren moet je stukje van de cdi afzagen of precies op de goede plek boren
Oke thanx, hoe hard kunnen die dingen dan ongeveer?
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo :emo:
Dick
Pro tuner

dat heb ik dus ook, als je vaak zo hard knalt en zo veel kilometers als mij maakt.. kun je elke drie maanden bijna je zuiger vervangen ...

en als je zuinig op je brommert ben, rijdt j daar meestal ook naar... ;)
Afbeelding

http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3344.." onclick="window.open(this.href);return false;.
Ruben
Pro tuner
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Ongelezen bericht door Ruben »

JavenDrD schreef:ja ik rij ook lang niet overal hard, ik denk minder hard dan wanneer ik 50cc reed.
Ga maar een keer terug naar origineel, ga je stukken gevaarlijker rijden.. :emo:
Dick
Pro tuner

:emo: :lol:
Afbeelding

royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Ik rijd hard als het kan, wel met mijn verstand. ;)
En sinds dat ongeluk al helemaal, terwijl het niet eens mijn schuld was en ik niet eens te hard of onbenullig reed ofzo.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Dick
Pro tuner

Haha ja dat geloof ik naar zo iets , kijk je wel betr uit... heb ik zelf ook, als ik xtje slippertje maak ofzo.. ga je er weer iets meer op letten..

ik reed toen ik standaart ontgrenst had ook altijd volgas (75km).. vanmiddag nog mazzel gehad dat ik dat niet deed, want ik keek over me schouder achterom, reed er drie auto's achter me, een popo.. :happy:
Afbeelding

J03P
Moderator
Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra

Ongelezen bericht door J03P »

Dick schreef:maar als je een mhr hebt, moet je dan in een x hondert plus gaan rijden???

Nooit last van politie, maar ik rij wel normaal.
Laatst bijna een kleuter aangereden met de fiets. Kind sprong ineens achter een SUV vandaan.
Als ik daar met de brommer 90 had gereden was 't fout gegaan, ik let daarom altijd op. Binnen de bebouwde kom houd ik me altijd aan de max snelheid, alleen op verlaten wegen geef ik wat meer gas.
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten :emo:
royvi
Pro tuner

J03P schreef:
Dick schreef:maar als je een mhr hebt, moet je dan in een x hondert plus gaan rijden???

Nooit last van politie, maar ik rij wel normaal.
Laatst bijna een kleuter aangereden met de fiets. Kind sprong ineens achter een SUV vandaan.
Als ik daar met de brommer 90 had gereden was 't fout gegaan, ik let daarom altijd op. Binnen de bebouwde kom houd ik me altijd aan de max snelheid, alleen op verlaten wegen geef ik wat meer gas.
Ik ook, ik rijd op 30km zones ook altijd 30. Er zijn wel auto's die daar gigantisch hard doorjagen, terwijl er een basisschool aan zit. Bij mensen met dieren en bejaarden/gehandicapten neem ik altijd flink gas terug. Laatst een keer zo'n oude man die gebaarde dat ik meer gas moest geven. :emo: Langs fietsers ga ik meestal ook wat zachter, die lui slingeren als de ziekte. Kijken ze achterom wat er aankomt huuups daar gaan ze naar links :emo:

Moet er trouwens niet aan denken om een kind of bejaarde ofzo aan te rijden...
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Dominator33
Tuner

Ongelezen bericht door Dominator33 »

Fietsers moet je idd bij uitkijken, vallen niet te vertrouwen :emo: en ik rij ook gewoon met mn verstand, in tegenstelling tot 90% van iedereen bij mij op school :eerie:
royvi
Pro tuner

Dominator33 schreef:Fietsers moet je idd bij uitkijken, vallen niet te vertrouwen :emo: en ik rij ook gewoon met mn verstand, in tegenstelling tot 90% van iedereen bij mij op school :eerie:
Ja, je ziet soms lui doorjagen langs van die onoverzichtelijke zijwegen. Dan denk je gewoon: "die gaan het nog wel voelen"
Het is wel weer jammer altijd dat de gene die verstandig rijden vaak voor de slome uitgemaakt worden :eerie:
Achja, door een auto geramd worden doet heel veel pijn dus ik heb het er voor over :emo:
Airsal cilinder te koop:
robbin
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi drd pro

Ongelezen bericht door robbin »

als ik naar school rijd rij ik altijd overal top, behalve langs wegen waar je langs de weg rijd dan heb je zo popo die achter je rijd.. me broer had het gister ook hij ree lang de dijk en hij moest net gaan stijgen dus hij komt zo boven langs de dijk rijd er net een politie busje achter hem dus werd hij gepakt met 80, politie gaf boete met correctie 73 :) hatie geluk me reed tie 75 betaal je iets van 300 en 4 maanden geen rijbewijs nu was het iets meer dan 200 euro boete :p[
Afbeelding
royvi
Pro tuner

Iets meer dan 200?
Ik had met undercover met correctie 71 €183 boete. Wat een verschil zeg :blink:
Airsal cilinder te koop:
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Toen ik 22 te hard reed op bromfietspad kreeg ik een prent van 149.. Overigens is die nogsteeds niet binnen (inmiddels al een goede 2 maand geleden, fingers crossed en hopen dat die nooit of pas na 4 maanden binnen komt, hoef ik hem niet te betalen :P).
Op bromfietspaden naast een drukke weg neem ik ook altijd gas terug tot 50, evenals een plaats met veel kinderen.
Wat ik altijd wel vet vind is als oudere mensen je machine ook geweldig vinden, sprintje tegen vriend van mij, ik won, staat er op het einde een oude man duimpje te geven :D
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
JavenDrD
Pro tuner

robbin schreef:als ik naar school rijd rij ik altijd overal top, behalve langs wegen waar je langs de weg rijd dan heb je zo popo die achter je rijd.. me broer had het gister ook hij ree lang de dijk en hij moest net gaan stijgen dus hij komt zo boven langs de dijk rijd er net een politie busje achter hem dus werd hij gepakt met 80, politie gaf boete met correctie 73 :) hatie geluk me reed tie 75 betaal je iets van 300 en 4 maanden geen rijbewijs nu was het iets meer dan 200 euro boete :p[
overdrijven is ook een vak.
Zon boete is tussen de 200 en 250 euro en je bent dan je rbw 2 maanden ipv 4 kwijt;) 2 vrienden van mij hebben het al gehad ;)
Afbeelding
royvi
Pro tuner

JavenDrD schreef:
robbin schreef:als ik naar school rijd rij ik altijd overal top, behalve langs wegen waar je langs de weg rijd dan heb je zo popo die achter je rijd.. me broer had het gister ook hij ree lang de dijk en hij moest net gaan stijgen dus hij komt zo boven langs de dijk rijd er net een politie busje achter hem dus werd hij gepakt met 80, politie gaf boete met correctie 73 :) hatie geluk me reed tie 75 betaal je iets van 300 en 4 maanden geen rijbewijs nu was het iets meer dan 200 euro boete :p[
overdrijven is ook een vak.
Zon boete is tussen de 200 en 250 euro en je bent dan je rbw 2 maanden ipv 4 kwijt;) 2 vrienden van mij hebben het al gehad ;)
Dat ligt helemaal aan je geschiedenis ;)
@ Reinder, tegenwoordig zijn ze aardig snel met bekeuringen. Ik had hem echt snel binnen, niet normaal. Binnen 2 weken gewoon :blink:
Dus er is hoop voor je :P En waarom was jouw boete zo "goedkoop" ?
Volgens mij kun je op fietspaden langs de weg (mits er geen verkeer is op het fietspad en het veilig is) beter met het verkeer meerijden, dan rijdt je steeds naast dezelfde auto en komt er geen politie je voorbij.
Airsal cilinder te koop:
JavenDrD
Pro tuner

oke, dat was pas de vierde bekeuring die die jongen in een half jaar had, en 2 keer daarvoor op een haar na het rijbewijs al klaar...
is dat genoeg verleden?
Afbeelding
Gesloten