Ik word helemaal dood gegooid met die kut wiskunde op mun opleiding, niet normaal veel/ hoog tempo.
Maat van mij zat juist te klagen over het wiskunde niveau op de HAN (hij doet bouwkunde), was de eerste paar lessen weg gebleven omdat ie toch niks leerdejasperrr91 schreef:Abc formule![]()
Ik word helemaal dood gegooid met die kut wiskunde op mun opleiding, niet normaal veel/ hoog tempo.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Bouwkunde of hts autotechniek zit wel verschil inBoeki schreef:Maat van mij zat juist te klagen over het wiskunde niveau op de HAN (hij doet bouwkunde), was de eerste paar lessen weg gebleven omdat ie toch niks leerdejasperrr91 schreef:Abc formule![]()
Dat is geen geld waar heb je die vandaan? Op MP vragen de meeste er wel wat meer voor.derbi-0172 schreef:[quote="Boeki]"Lol, heb er zelf net eentje gekocht vanavond, €40,- met kenteken..![]()
![]()
Gast bij mij uit de klas had vroeger allemaal Spartametjes gehad en die zei dat je ff goed op het blokje moet kijken, op de bovenkant staat ergens een nummer, dit is 199 of 299 0f 399. 199=bende, 299=redelijk, 399=beter, ik had 399.![]()
Als je de cdi ontgrenst looptie iets van 30 ipv 25 maar loopt ook een stuk mooier zegmaar.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
emDominator33 schreef:als je met c&m of e&m blijft zitten ben je wel een verschrikkelijke faalbaas
Haha,Sander schreef:Hoofdstuk 4 klinkt interressant hokr.![]()
Maar wat voor school doe je dan ?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
BuitenReinder schreef:Binnen of buiten de bebouwde kom? Ik was buiten
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.