Dat klopt inderdaad, evelien zei ook al, jij hebt altijd weer die mazzel he!
Daan schreef:Ruben
Wat?
J03P schreef:jij bent echt zo'n vieze geluksvogel man
verkoop ff je troep ff dan, kunnen ze iemand anders aanpakken..
Dat is precies wat er nu gaat gebeuren, volgende keer dat ze me zien rijden komen ze em met een busje ophalen en ist dag dag brommertje, moest al mn gegevens laten opschrijven..
JvS schreef:
Le derbi schreef:
ruben draag een helm
Ik was ff naar huis gereden om een verlengsnoer te halen...
Omdat ie geen kenteken had en ook als het een motor was niet bepaald straat legaal is? Hij zat te mauwen over geen verzekering geen kenteken geen licht, hij heeft nog letterlijk gezegd: ga met dat ding terug naar het circuit ofzo maar ga er niet mee rond rijden op de openbare weg.
Ook zei ie over het meenemen:
- Ik neem em nu mee, je rijd zonder kenteken, zonder verzekering
Maar ik heb hem gewoon verzekerd, heb gewoon een kenteken en papieren maar die liggen thuis, moet ik ze halen?
Toen nog wat gezeik, toen belde ie niet meer naar het bureau ofzo, weet het niet meer precies, maar hij nam in het begin aan dat ie sowieso niet eens een kenteken had. Zodra ik zei dat dat allemaal thuis lag omdat er het 1 en ander aan gedaan werd, daarom lag het zadel er ook af begon ie wat bij te draaien en heeft ie gezegd, je loopt naar huis en als we je nog 1x zien nemen we hem mee.
Laatst gewijzigd door Ruben op zo 13 nov 2011, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je voertuig niet verzekerd is kan hij in beslag genomen worden. Maar hoezo dacht die agent dat het een motor was terwijl hij alle gegevens heeft opgeschreven?
Alleen toen ik de haakjes vooraan omdraaide vergat ik met mn stomme kop dat er een scheurtje in mn vinger zat, dus ik zet kracht en ik hoor em kraken en krijg een dikke pijnschok door mn vinger..
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE