Chat topic
- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
Re: Chat topic
als het olie is ff kijken of de bout onderin je blok er nog goed inzit of dat hij ergens anders lekt.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
dat of je olie slangetje lek is, of iets in de richtign van je olie vaatje.
maar heb betekent in iedergeval, dat er iets kapot is
maar heb betekent in iedergeval, dat er iets kapot is

- chrizztian93
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
Derbi Senda SDR
Volkswagen Polo 6N
Audi A3 1.8 20VT quattro - Locatie: Kloetinge
veer lek?Arthursx schreef:ff een vraagje, wou net weg gaan met de brommer maar toen zag ik dat er een plas (olie?) onderlag. Wat kan dit zijn/betekenen?

- J03P
- Moderator
- Vervoersmiddel: -VW Golf MK 1 cabrio (sold)
-Derbi Senda DRD 2008 (sold)
-Peugeot 107 2012 Murdered out
-KTM 525 EXC full Akra - Locatie: ^--Up there
dat hij lekt?Arthursx schreef:ff een vraagje, wou net weg gaan met de brommer maar toen zag ik dat er een plas (olie?) onderlag. Wat kan dit zijn/betekenen?

nee volg het oliespoor naar boven dan.
It's what you crave!!
Pieke schreef: Ik hou van tieten
-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: Aprilia sx
Heb het gevonden... Olie slang was onder me veer gekomen en dus geplet en daar zitten nu wat gaatjes in. Morgen dus eerst nieuw olie slangetje halen
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
Had er in een 3 dagen één voor €50,- (zonder demper), misschien zoek je niet goed.Rikkert schreef:Hmm. Ben al heel lang naar een Conti opzoek die niet duurder is dan 80 euro. Wil het een beetje redelijk houden, en opknappen van de winter, alles afgespeurd, maar de meeste zijn vanaf 120 euro![]()
Weet niet of een van jullie nog iets heeft?

Open the Throttle and Smile
- Job0172
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Tomooosss
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=1139
Nee dat werkt niet hij moet vacuum blijven houden, maar zn kraantje kost 7euro bij Jos Dijkman dacht ikDick schreef:nee altijd gwoon mengsmering, al jaar lang dus dat is het probleem niet...
ik denk dat ik maar dat witte (vacuum) slangetje, aan de onderste nippel van me tank doe, en dan er aan zuigen tot er benzine in zit,.. en dan schroef er in ofzo...
volgens mij blijft hij dan wel op druk
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
- Rikkert
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia - Locatie: Anna Paulowna - Noord-Holland
mhehehmehemheemeheeheheeeeBoeki schreef:Had er in een 3 dagen één voor €50,- (zonder demper), misschien zoek je niet goed.Rikkert schreef:Hmm. Ben al heel lang naar een Conti opzoek die niet duurder is dan 80 euro. Wil het een beetje redelijk houden, en opknappen van de winter, alles afgespeurd, maar de meeste zijn vanaf 120 euro![]()
Weet niet of een van jullie nog iets heeft?

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
jij bedoel dat ik gewoon me kraantje direct onder me tank vervang voor een gewone...derbi-0172 schreef:Nee dat werkt niet hij moet vacuum blijven houden, maar zn kraantje kost 7euro bij Jos Dijkman dacht ikDick schreef:nee altijd gwoon mengsmering, al jaar lang dus dat is het probleem niet...
ik denk dat ik maar dat witte (vacuum) slangetje, aan de onderste nippel van me tank doe, en dan er aan zuigen tot er benzine in zit,.. en dan schroef er in ofzo...
volgens mij blijft hij dan wel op druk
kan idd ok wel ja..
bedankt!
Polini komt ook weer met een nieuwe uitlaatlijn. Hier foto van een hm.. kon derbi niet vinden

- LucL
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: aprilia sx 50
wanneer kan je eindelijk pb's sturen 

-
- Banden plakker
- Vervoersmiddel: brommer
leuk forum hier 

- J03P
- Moderator
It's what you crave!!
- J03P
- Moderator
Ik reed vandaag door de polder naar school, het was erg mistig, met ongeveer 80kmh, toen ik plotseling een schim op de weg zag. Ik besloot maar af te remmen want ik dacht dat het een fietser was.
Eenmaal aangekomen zag ik dat er een moddervette zwaan midden op het pad lag. Het beest lag rustig te relaxen en trok zich niks aan van fietsers of hardlopers. Er was aan beide kanten zo'n 20cm over om langs de zwaan te rijden, daardoor durfden hardlopers en fietsers er niet langs.
Ik reed op de zwaan af en gaf een paar keer flink gas om hem af te schrikken. Hij keek met aan met een slome blik en had blijkbaar schijt aan mijn motorgeweld, dus ik reed iets voorbij de zwaan met de demper bij z'n hoofd en liet de toeren weer stijgen. Het beest draaide lomp z'n hoofd en hapte naar m'n poot.
Intussen hadden de fietsers en hardlopers gebruik gemaakt van de zwaan's fixatie op mij en waren achter de zwaan langs gesneaked. Toen de zwaan mij nogmaals in m'n voet beet ben ik maar verder gereden.
Alle mensen waren langs de zwaan gekomen dankzij mijn slimme handelen.
Hierdoor werd ik de held van de dag.

Eenmaal aangekomen zag ik dat er een moddervette zwaan midden op het pad lag. Het beest lag rustig te relaxen en trok zich niks aan van fietsers of hardlopers. Er was aan beide kanten zo'n 20cm over om langs de zwaan te rijden, daardoor durfden hardlopers en fietsers er niet langs.
Ik reed op de zwaan af en gaf een paar keer flink gas om hem af te schrikken. Hij keek met aan met een slome blik en had blijkbaar schijt aan mijn motorgeweld, dus ik reed iets voorbij de zwaan met de demper bij z'n hoofd en liet de toeren weer stijgen. Het beest draaide lomp z'n hoofd en hapte naar m'n poot.
Intussen hadden de fietsers en hardlopers gebruik gemaakt van de zwaan's fixatie op mij en waren achter de zwaan langs gesneaked. Toen de zwaan mij nogmaals in m'n voet beet ben ik maar verder gereden.
Hierdoor werd ik de held van de dag.

It's what you crave!!
Geef dat beest gewoon een schop Joep.
Rijd er over heen, vlees even roken, is lekker!

- J03P
- Moderator
als ik een WR met noppenbanden had, dan had ik dat zeker gedaann00n schreef:Geef dat beest gewoon een schop Joep.![]()

It's what you crave!!
- Daan
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=2566
- Contacteer:
You made my day sirJ03P schreef:Ik reed vandaag door de polder naar school, het was erg mistig, met ongeveer 80kmh, toen ik plotseling een schim op de weg zag. Ik besloot maar af te remmen want ik dacht dat het een fietser was.
Hierdoor werd ik de held van de dag.![]()

- J03P
- Moderator
De congiërge is boos op me, hij wil dat ik z'n auto ga wassen omdat ik een wheelie deed door de straat voor de school.. 

It's what you crave!!
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
rij over zn auto heen... Ik doe op het schoolplein wel is wheelie, hoor niemand klagen...

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.