Voor de belangstellende onder ons.
http://verkopers.marktplaats.nl/13733400" onclick="window.open(this.href);return false;
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Hmm ja dat wrs nog welJavenDrD schreef:hij heeft wel nieuwe zuiger erin gedaan. Maar die lui op marktplaats lezen dit toch niet
En hij heeft ff met de hoonborstel erdoorheen gegaan. Dusja. Voor 150 komt ie er wel vanaf hoor.
Jij gaat baseren op foto's terwijl je zelf zegt dat je op foto's niet kan oordelen dmv bekichting en hoek etc.jasperrr91 schreef:Daar weet ik nergens van. Ik conludeer alleen maar wat ik zie.
En als wat ik zie klopt, dan is er iets niet goed. Maja verder zal ik wel niks meer zeggen
hij komt oorspronkelijk van mij af en ik heb hem ook wel goed belastJavenDrD schreef:ja is ouder dan 4500 km. Dat zeker.. En is wel vol belastDoor mij en beetje... Door remy helemaal... en door nick ook een beetje
Jij ziet een foto een trekt een definitieve conclusie. Ik zeg als het klopt wat ik zie dan klopt er niet veel van.JavenDrD schreef:Jij gaat baseren op foto's terwijl je zelf zegt dat je op foto's niet kan oordelen dmv bekichting en hoek etc.jasperrr91 schreef:Daar weet ik nergens van. Ik conludeer alleen maar wat ik zie.
En als wat ik zie klopt, dan is er iets niet goed. Maja verder zal ik wel niks meer zeggen
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Sorry, bedoelde die maat van jou.JavenDrD schreef:Ik denk dat je er niet ver naast zit.. Ik weet het namelijk ook niet precies. Hij was niet van mij. Maar hij is wel goed gebruikt
Als wa dan toch de nazi uit gaan hangenD-Evo schreef:Je bedoeld DE cilinder![]()
Heb de cilinder overgekocht van Steven
Hoeveel heeft hij volgens jou gelopen dan Javen, voordat ik hem kreeg ?
Eventueel zou ik de prijs en km aanduiding kunnen aanpassen.
Ikzelf heb ER maar 300km mee gereden.